1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Tool, wtf is dat voor band? :p nog NOOIT van gehoort, en slayer is idd kut, alleen maar dezelfde tering herrie.. Toch vind ik bands als BFMV en System of a down super goed :) evenals Killswitch Engage en Mudvayne.. dus als iemand 1 band niet kent of niet goed vind moet je een game als gh/rb links laten liggen.. niet echt helemaal logisch vind je niet?|:-
     
  2. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    System of a down, kse en mudvayne en zowiezo bfmv zullen allen niet bestaan hebben zonder bands als slayer... (ook niet zonder bands die PePzi NL adoreert, maar dat terzijde). Ken uw klassiekers!

    Het is trouwens wel zwaar vet dat jimi in de nieuwe gh zit. maar weet dan niemand wat over het nieuwe instrument?
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens gehoord dat ze daarmee de slider op de gitaar bedoelen..
    ik denk niet dat ze nu nog een ander instrument erbij gaan doen..
     
  4. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    en is dat dan een los ding wat je erop klikt ofziets?
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zit onder de fret buttons, kan je zien op het plaatje in de start post
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    Links.
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok en hoe werkt dat slider ding dan? of weet niemand dat?
     
  8. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik eigenlijk ook mn GH2 scheurijzer gebruiken?? of moet ik gewoon de pack kopen met GH4 en gitaar?

    @barcode; Als je gitaar speelt heb je ook weleens slides, gewoon van de ene naar de andere fret "glijden". dat zal hier dus wel hetzelfde zijn, en werken op drukgevoeligheid, net als Laptoptouchpad.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kan je gewoon gebruiken. :)
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ken Tool wel van naam, van vrienden en zo. En ik had ooit 2 nummers geluisterd..ik zal maar zeggen dat t niet mijn smaak is, want anders worden ze weer boos. :9
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    met de slider kun je tikken op de touchpads zonder te hoeven strummen
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tool is niet echt het soort muziek waar je even een nummer of 2 van luistert en het meteen tof vindt.
    Meeste mensen vinden het na een of 2 nummers saai en langdradig... dat had ik ook in het begin, maar na een paar keer luisteren naar een album begin je patronen te herkennen en leer je steeds meer waar het om gaat in een nummer, het is gewoon niet supermakkelijk te vatten in 1 keer.

    Gewoon eens 1 album downloaden of kopen en er voor gaan zitten als je dat kunt.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De style vind ik gewoon niks, en meestal merk je dat wel na een paar nummers.. Ik ga echt niet een album kopen hoor. xD Ik heb wel genoeg muziek te luisteren. :D
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Stijl? Mwa Tool is echt een Love it or Hate it band, maar er niet tussen in.

    1 van de weinige bands waarvan ik de muziek dagelijks draai en dat al zo'n 3 jaar doe.
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het gewoon vage muziek, soms lijkt het net een backmasking track. :9 En de videoclips frieken me uit. xD Drums klinken wel bruut tho.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  16. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in: Back masking, in sommige nummers vindt je dat. Maar dat maakt Tool juist zo tof, elke keer hoor je weer iets nieuws wat je de vorige luister beurt niet hoorde, 1 van de vele dingetjes dat Tool zo uniek maakt. Iets anders, wat ook het plaatsen waard is: James Maynard Keenan: Kerel heeft een gouden keel, probeer 'm maar eens na te zingen. Persoonlijk, samen met Mike Patton de beste zangers die op deze aardbol rondlopen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2008
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb ff een paar nummers van de tracklist geluisterd!
    Ze zijn echt tof!:D behalve tokio hotel en anouk:mad:
     
  18. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem op alle mogelijk heden uitspelen ; Full band met vrienden, gitaar,bass,vocals,drums. drums+vocal , gitaar +vocal en bass + vocal *)*):D

    Alleen weet iemand waar je zon microfoon standaard koopt , waar je em zo kan inhangen.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou, waarschijnlijk bij de dichtstbijzijnde slager of bouwmarkt. ;)
     
  20. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er wel zoiets bij zal zitten.. hoe kan je anders zingen en gitaar spelen tegelijk..?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina