Ben een erg grote fan van de GH/RB franchise, kan er niet genoeg van krijgen wat dat betreft. Heb tot nu toe alle delen thuis liggen (behalve GH1 en Rocks The 80's want heb geen PS2 meer, maar heb beide delen wel gehad) en ben ook van plan er zoveel mogelijk in m'n bezit te krijgen. En hoe vet GHWT me ook lijkt worden (geen twijfel over mogelijk), toch ben ik bang dat ik op deze uitspraak moet terugkomen. Zoals ik een paar posts hierboven al zei begint m'n kamer sinds ik m'n RB gear binnen heb wel erg vol te raken. Heb nu eenmaal niet een erg grote kamer, afijn zal niet in detail treden want das toch niet interessant. Maar tenzij ik tegen de tijd dat deze game uitkomt een ruimere woning heb, wat ik betwijfel, zal ik toch realistisch moeten zijn en erkennen dat de nieuwe GHWT accessoires er gewoon never nooit niet bij gaan passen. Ik reken er namelijk ook niet op dat de RB accessoires gaan werken met deze game dus jah. En Rock Band was er nu eenmaal eerder. Dus dat betekent dat ik GHWT waarschijnlijk oversla want ook die game moet je eigenlijk gewoon met de complete set spelen om er het maximale uit te halen. Speel hem wel bij een vriend tegen die tijd want die gaat um zeker halen. Helaas pindakaas, maar er komt ongetwijfeld ook weer een Rock Band 2
Laatst bewerkt: 30 mei 2008