1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen die fout, maar je antwoord bevestigt alleen maar wat ik dacht. Die site/winkel wordt door 1 man gerund. Dan is het toch niet echt professioneel?

    Ik heb er verder niks tegen hoor. Persoonlijke betrokkenheid is vaak juist goed.
     
  2. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    o.a Zuiderpark ook toch? Dat het een 1 mans bedrijf is betekend niet dat onprofessioneel is, want de service is gewoon toppie.

    OT:
    9 dagen nog :)
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Verheug je maar niet te veel, ik vind hem zelf echt tegenvallen. Game al een week niet meer aangeraakt.
     
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je elke keer met je vrienden dan? en heb je de instrumenten? Ik weet zeker dat het erg lachen word zodra ik die game heb.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, niet te positief he! }:]
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, heel soms, maar ze kunnen alleen medium, das saai:). Speel liever online met een band.
     
  7. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik de game wel leuk ga vinden want dit word mijn eerste guitar hero game.
    ik heb het wel is bij een ander gespeeld en toen heb ik dan ook besloten deeltje vier te kopen
    dus voor mij zal het beginnen worden op easy en langzaam aan naar hard of expert werken
    BTW salvation ik heb wel is gelezen dat er meer moeilijkheidsgraden zijn. ik heb alleen over de beginner mode dingen gehoord sinds de release dus zijn er meer moeilijkheidsgraden en hoe ziet beginner eruit
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kan een GH game tegenvallen? Er komen ronde noten op je af, en op het goede moment druk je op de goede knopjes.
    Hebben ze sinds de vorige delen volgens mij echt niks aan veranderd? :+

    Ook in de reviews wordt gewoon gezegd dat de gameplay nog steeds dik in orde is. Sommige zeggen zelfs beter dan die van RB (vanwege een fijnere timing window voor het raken van de noten)

    Kan moeilijk tegenvallen dus; of je moet er iets 'vreemds' van verwachten.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar dat is wel een van de redenen waarom alle games <40 euro zijn, omdat hij geen loon hoeft te betalen aan zijn werknemers! Dan moet een typfoutje wel kunnen. Maar ging het niet over GH4?:+
     
  10. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Is er iemand die al een mailtje van Gamhubs heeft gekregen? dat Guitar Hero: World Tour verzonden is??
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, zal waarschijnlijk pas de 21e worden verzonden.

     
  12. Emma

    Emma Guest

    Sorry dat ik het hier vraag, en het is vast al 20 keer gezegd, maar: is dit spel ook bedoeld voor mensen die nog nooit een gitaar in hun handen gehad hebben? Kan ik dit ook vrij makkelijk aanleren, of gaat dat niet lukken?
     
  13. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    lol lol lol :lol: uhm tja je moet het kunnen of je kan het niet :+
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat is dat nou voor antwoord? Het is toch gewoon een serieuze vraag (of niet?)?!

    Anyway, ja, ook als je nog nooit een gitaar in je handen hebt gehad (zoals ik) kun je dit spel leren en spelen! Gewoon op easy beginnen en dan naar medium enz! En veel blijven oefenen als het niet lukt!
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had nog nooit een gitaar in mijn handen gehad voor ik in aanraking kwam met Guitar Hero, en nu speel ik op Expert. Het lijkt een beetje op echt gitaar spelen, maar het blijft gewoon een behendigheid spelletje die iedereen kan leren, en die heel veel mensen ook leuk vinden om te spelen!
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Goede oog-hand coördinatie is wel prettig op hogere niveaus, omdat alles dan zo snel gaat en je blindelings de nodige noten moet aanslaan.

    Verder boeit het niet of je wel of geen echt gitaar speelt.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, het blijft gewoon grappig dat sommige mensen Guitar Hero te dichtbij echt gitaar spelen zoeken. :9 Maar het is echt niet te vergelijken, duss..
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nope, als je het een op een over zou zetten krijg je een gitaar met vijf frets (posities) en één snaar, en veel krijg je daar niet uit nee :9
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    5 verschillende geluiden, Fisher Price's My 1st Guitar achtig iets krijg je dan 8)
     
  20. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die hem bij play.com besteld heeft al binnen toevalling?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina