Mijn Les Paul is gewoon een dikke schijtgitaar. Groen doet het niet en als ik de eerste 3 kleuren indruk spacet hij en strumt ie vanzelf. Ik heb een ghwt gitaar waar het chatding niet vanwerkt en 2 xplorers waarvan eentje het helemaal niet meer doet en eentje doet het prima. 4 gitaren, 1 goede xD
Zojuist de demo even gespeeld, maar zoals ik al dacht gaat dit hem niet worden. Wellicht leuk als hij in de budgetbak ligt straks.
Een schaap? De laatste keer toen ik op Bol.com keek hadden ze alleen de game-only versie. Weekje geleden ofzo. edit: € 109,99? Laat maar zitten dan.
Ja ik koop hem ook alleen met gitaar als ik hem goedkoper zie 110 is me toch wel wat te veel lol. Voor iets van 90 ofzo wil ik hem wel \o/
Oeh, dan ben ik echt net op tijd geweest. Nice. edit: En toen deed ie het wel weer, want ik kreeg het in mijn mandje. Even later (om te dubbel checken) deed ie het niet meer. Insufficient Stock Ik haal het uit mijn mandje, ga vervolgens naar de gamepagina. Add to cart. Hoera, het kan. Probeer het nog eens terwijl ik een exemplaar in mijn mandje heb: Het gaat niet meer Heb ik nu de laatste in mijn mandje liggen?
Zou kunnen, want nu is hij uitverkocht: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-metallica-game-only.html
die bol.com bundel is volgens mij gewoon een world tour gitaar met metallica faceplate die je erbij krijgt. net als met GH 3 toen en de slash faceplates
Is de drumkit van GH wel aan te raden? En is de basspedal (of hoe dat ding precies heet) beter dan die drumkit van RB? Want die is echt zwaar k*t bij RB.
Nee joh tuurlijk is dat niet op jouw gericht Vette game hoor dit! Wel beetje aan de makkelijke kant, net zoals GHWT helaas maar wel vette nummers iig! en hoop dat er nog wat nieuwe nummers als DLC bij komen!
Nee hoor Dolly, alle respect voor jou man @Xbox Freak: Die drumkit van guitar hero world tour vind ik echt super. Je moet hem echter wel goed afstellen met een kabeltje maar het is echt een perfect oppervlak om lekker op te beuken en de bass pedals zijn prima en beter dan die van Rock Band. Kortom, kopen die shit.