Ik weet niet of ik deze wel ga kopen, ik ga denk eerst RockBand2 maar halen en dan zie ik wel verder. PS: Hey Rbz, wist je al dat er in de demo 4 liedjes zitten die je kan spelen?
Uhm, ik vind het eerder apart dat ie het makkelijk noemt, want echt, dit is de moeilijkste GH tot nu toe. Zonder twijfel. De demo is wat aan de makkelijke kant, maar als je het hele spel hebt, dan zie je wel dat er genoeg zieke en onmogelijke nummers erin zitten. Het grappige is dat ik echt basgitaar speel, sinds kort, en uhm, dat grapje hoor ik wel akelig vaak. xD
Ik vond de solo van Seek & Destroy anders behoorlijk lastig in de demo. Beetje jammer dat het zo duur is, anders had ik deze wel gekocht maarja..
Had hem zonder 1x te failen op hard uitgespeeld in 1 dag, nou bezig met expert.. het is zeker niet de moeilijkste guitar hero tot nu toe, waar ik wel op gehoopt had! ( op Gitaar btw )
als iemand de solo van seek & destroy op expert kan spelen dan ben je de man ... die is echt zo enorm moeilijk..
Dat komt gewoon omdat GH3 (neem ik aan) je eerste GH was. Ik dacht eerst dat GH2 ook echt rete moeilijk was, terwijl ik GH3 gewoon een eitje vond, op die 2 zieke nummers na. En toen ik even later weer GH2 ging doen, zag ik pas hoe makkelijk ie was. Kortom, GH:M is na mijn mening zeker de moeilijkste GH ooit, vooral omdat de drums vaak echt ziek zijn, en er zit bijna in elk nummer een tering harde solo.
GH 2 was mn eerste, daarna gewoon GH3 , GH:A, GH:WT RB RB2 en nou GH:M Wat je zegt kan natuurlijk ook wel zo zijn, ben met de tijd natuurlijk ook beter geworden
Ik had wel een drumstel uit iemand anders zijn set gekocht via de bazaar dat kun je ook proberen. Fight Fire With Fire is trouwens echt ongezond moeilijk op expert drums.
Jawel, zie ze hier staan : http://www.xboxhome.nl/products/xbo...s/guitar-hero-world-tour-drumset-xbox-360.htm alleen wel erg prijzig kan je beter meteen de super bundel kopen , heb je de game en gitaar er nog eens bij