Dit wordt de enige muziek game die ik sowieso niet laat liggen. Ik zit nu heel erg te twijfelen over Rock Band, GH: Aerosmith en GH:WT, maar deze ga ik niet missen! Top!
Dit spel ga ik zeker halen, Aerosmith laat ik 100% zeker liggen. Maar Metallica die moet ik gewoon hebben.
Ik vind het wel leuk dat ze weer zon grote band hebben, maar dit is wel HEEL erg ordinair cashen... Ik zou liever gezien hebben dat ze de beste nummers van aerosmith en metallica in GH 4 zouden doen... Dat dan combineren met Guns 'n roses, ACDC, led zepelin en nog een stel van dat soort bands. Zou ik veel leuker vinden als ze zorgen dat ze die licenties en dergelijke gebruiken in 1 deel met een stuk of 150 nummer ofzo... Dan heb je tenminste waar voor je geld.
Je hoeft hem niet te kopen, maar je hebt wel gelijk met je cashen. Ach op den duur worden deze spellen veel minder verkocht en krijg je gewoon weer versies die van alles bevatten.
Neen, dit is geen uitmelkerij. Geef mij maar Metallica. Goeie compensatie voor mensen die Aerosmith niks vinden. Ik koop ze allebei probably Ik ben benieuwd hoe ze Robert in het spel gaan stoppen. Die gast is zooo verwant tot apen hea! @Joene: Slash niks? Wat bij jij dan wel niet? xD Nee man, slash is tof.
Nou, in GH3 kick ik Slash z'n ass tijdens de boss battle Ik zeg ook niet dat hij niet tof is, maar hij is niet zo fantastisch goed als Van Halen, Jimmi Hendrix, Paul Gilbert of andere eerder genoemde gitaarvirtuozen. Hij raakt niet alle noten even zuiver. Dat geeft niet, maar daarom staat hij voor mij niet in het rijtje meestergitaristen.
't Is jammer dat ik een hekel aan Metallica. Komt door hun geldwolven verleden... Niet eens zozeer de muziek, zitten goede nummers tussen.
Ik vind dit allemaal Pure uitmelkerij! Dit is gewoon TRIEST! Echt ze maken nu een GH voor de DS en GH IV die tegelijk komt met Metallica, echt bullshit vind ik. Maar goed....Metallica is echt gaaf dus zie wel....Mis Linkin Park/Golden Earring/Radiohead/etc
Hmm, Metallica dig ik opzich wel. Ben benieuwd wat voor nieuwe gitaar ze er deze keer bij gaan stoppen, daar ik GHWT oversla wegens gebrek aan ruimte om de hele set kwijt te kunnen
Wat maakt pure uitmelkerij eigenlijk uit? Ik ben bijna gestopt met gh omdat de nummers die ik met gh2 en gh3 speel allemaal belachelijk saai worden. Heb de laaste maand eigenlijk alleen maar TTFAF, TDWDTG en Raining Blood gespeelt (en the seeker, heb ik nog steeds niet echt FC alleen 100% met 1 overstrum >_>) Ik ben juist blij dat ze nieuwe uitgemelkte games uitbrengen met nieuwe nummers, dan kan ik me tenminste weer een beetje vermaken Hoezo maakt iedereen er een probleem van als er nieuwe nummers aangeboden worden? Je kan als je het geld er voor over hebt gewoon weer lekker rocken, en daar doe je het toch voor.
Welke nummers willen we in deze game? Ik ga iig voor: - Enter Sandman - Unforgiven - Nothing Else Matters - Whiskey in the Jar - Master of Puppets - Seek and Distroy Die nummers zijn echt top, any more suggestions?
Hahahaha! Dus eerst vind je het uitmelkerij...maar toch wel vet. Noudan! Ik ben juist blij dat ze meer GH's maken.
over een paar maandjes komt hun nieuwe album uit dus misschien tegelijk met die release? Ik hoop eerlijk toch meer op de klassiekers als Ride the Lightning, Sanitarium, Orion en Seek and Destroy. Als ze het net als Aerosmith gaan doen zullen er vast wel wat invloedrijke bands inzitten. Ik verwacht zelf Megadeth (van ex gitarist Dave Mustaine). Het zou wel leuk zijn als ze een Hangar 18 rebirth erin stoppen Anyways ik kijk er erg naar uit en hopelijk word het wat (ben echt benieuwd hoe die gasten er gedigitaliseerd uitzien )