Van mij mag er een GH: Nickelback komen ! Maar volgens mij is nou net Nickelback de band die tegen games is als GH en RB.
Ik snap niet hoe die gast dat doet, die Someguy. Hij activeert altijd op onmogelijke plaatsen. =\ Echt bizar. En dan ook nog eens met het feit dat als ik bij WT wil activeren, dat ie dan meestal niet eens reageert.
Ja oke dat is waar. En someguy tja dat is gewoon een robot.() Eerst bij Drumhell kon hij na 8 uur drummen nog gewoon fatsoenlijk door drummen
Mja, hij heeft een speciaal drumstel voor de game. Niet die Ion maar een andere. Misschien dat ie er wel iets voor heeft ofzo. Erg irritant idd dat hij soms starpower niet pakt. Ben je op weg om hem te FC'en en dan gebeurt er niks... Nieuwe drumsticks gekocht, iets dikker dan die van guitar hero, maar deze vind ik wel lekkerder in de hand liggen. Laat GH:M maar komen
Ja, dezelfde riffs alleen net wat anders gespeeld met dezelfde slaperige zang. Er zijn gelukkig nog andere bands die als stand alone GH game uit mogen komen voordat ze in Canada gaan zoeken naar bands. Een GH: Iron Maiden, Megadeth of Dream Theater zou beter klinken
Guitar Hero: Muse! Wat ook wel vet zou zijn is Guitar Hero: Slayer. Alleen moet je het eens uitspreken die naam. Klinkt echt niet
Muse is echt de grootste pokkeband die ik ooit gehoord heb ik bedoel, knights of cydonia en in gh4 dat andere kut nummer. Jezus, je hoort die zang niet eens man en het klinkt allemaal het zelfde. Doe mij maar een Guitar Hero: Motion City Soundtrack Acht de kans alleen niet zo heel erg groot Zou het toch zeker op prijs stellen als ze een album van MCS uitbrengen, want die drummer is zo ontzettend goed. Elk nummer van die band heeft super vette drums. Edit: Opzich mag het filmpje het best doen