Wat vinden jullie nou leuker... de drums of gewoon de gitaar? Speel namelijk al vanaf het begin de GH spellen,maar heb nog nooit op de drums gespeelt. Zijn de drums dus aan te raden?(is het echt leuk) Of heb je meer zoiets van hou het maar bij de gitaar?
De Drums zijn super vet, alleen niet te hard drummen zoals ik vandaag bij Expert+, want dan krijg je een lekkere blaar haha. EDIT: Lekker lekker, met nog wel een hele star power vol die ik verkeerd inzette. Ik dacht: SHIT, nu kan ik hem niet meer halen, maar ik zette door en plots was mijn score 331K op het eind. JIPPIE! Enter Sandman 30 You scored 330,000 on the song Enter Sandman on guitar
Omg, gister de demo gedownload. Had toen ik pas me PS3 gekocht had, GHIII gekocht. Klasgenoot van me op de X360. Had ie eerst de demo gespeeld maar hij had geen gitaar dus moest ie gewoon met de controller doen. Dus ik denk ik krijg hetzelfde, ik wachten op die bar met knopjes komt ie maar niet. Ik zo van wtf ? Bleek dus dat je moest zingen En ik zat net ff bij de achievements te kijken, wat bedoelen ze met deze: Complete the career as the bassist Je hebt toch maar iets van 3 instrumenten, drums, gitaar en stem..
Met de gitaar. [yt]tyu3TxYsU_Y[/yt] ^Die is van GH WT, maar ik moest als eerste aan dit nummer denken. Wat was ik blij toen ik de eindelijk op expert haalde. \o/ Die paarse noten zijn 'open noten' Dan moet je strummen zonder een andere kleur ingedrukt te houden.
Je kan nu ook Fight Fire with Fire posten, die is namelijk vergelijkbaar met deze haha Net trouwens 448K gescoord op Dyer's Eve met drummen, dus NET niet die achievement van 450K...
Inderdaad erg jammer. Maar des te meer hebben ze een reden bij Activision om een Metallica pack te maken. Al vond ik dat die er toch al moest komen.
Tja, ze moeten een keuze maken tussen al die nummers he. Wel vet dat al die achievements namen hebben van nummers.
Ik zou willen dat ik kon klagen, maar ik vind dat ze juist opvallend hun best hebben gedaan. Niet alleen de hitjes, maar ook meesterwerken als Mercyful Fate en zelfs No Leaf Clover van S&M! Dat vind ik erg bijzonder.
Je kan zeggen van Activision en hun GH games wat je wil, maar ze hebben duidelijk hun best gedaan met GH: Metallica. Vooral als je het vergelijkt met Aerosmith. Nu hopen dat ze dit volhouden bij games als GH 5 en DJ Hero.
Ja idd beetje wel. Leper Messiah had ik ook graag gezien. Wel heel vet dat Dyers Eve en Disposable Heroes er in zitten .
Wow, me record op Fight Fire With Fire op Expert bass was 138K. Na een keer practice op 'Slower' haalde ik 199K. Gaat al richting de 340K
Komt toch doordat : Blackend, ...And Justice For All en Ride The Lighting in RockBand zitten of niet?
Ha! Wat een onzin. Geen enkele winkel heeft de stand alone versie van deze game waar ik geweest ben. Voorheen was juist het gitaarpack niet te krijgen, nu is het andersom.