En Z3R0-P4R4DOX, Heb je hem? Wat vind je ervan? Ik ben nu op expert bezig en damn wat zijn de solo's vet om te spelen, je krijgt de neiging om á la Jimi Hendrix met je hoofd te schudden terwijl je speelt. Sommige trax zijn gigantisch moeilijk terwijl anderen makkelijk zijn om te spelen. Is het niet een idee om ook highscores neer te zetten?
ziet er geweldig wreed uit! hoe duur was het? is het ook leuk als je totaal geen gitaarervaring hebt?
In de normale winkels kost hij rond de 80 a 90 euro. Bij de Makro in Delft is hij 'slechts' 64,99 euro (tenminste das was hij dinsdag, Makro heeft meestal weekaanbiedingen, dus weet niet of hij dat nu nog kost). Ze hadden er daar een stuk of 20 staan. Ik heb totaal geen gitaarervaring en ik vind het echt heel erg cool! En het lukt zelfs.
Zonder gitaarervaring is het alleen maar leuker, ik kan redelijk gitaar spelen maar in het begin kon ik helemaal niets in Guitar Hero wat frustrerend was. Ik heb em bij Makro in Vianen voor 60 euro gekocht, het spel is er momenteel maar in weinig aantallen dus als je twijfel kan je em beter kopen.
Nice! volgende week salaris binnen. Toch maar eens kijken bij de makro. Voor de mensen die hem al hebben: is het verslavend? ik bedoel, niet dat ik het na 10 keer ofzo opeens niks meer aan vind.
Het is wel verslavend ja(zeer verslaven eigelijk). Vooral leuk als er nog mensen bij staan(kameraden,...). Dan zien ze je rocken, en dan kan de pret niet op
Is absoluut verslavend! Ben er al vanaf dinsdag flink mee bezig. Je wilt gewoon die nummers foutloos spelen. Lukt het op easy, dan zet je het gewoon op medium etc. Sommige nummers heb ik iets van 25 a 30 keer gespeeld. Je wilt ze gewoon goed spelen. Dat is de verslavende factor.
Guitar Hero is gewoonweg MEESTERLIJK Ik heb um dus ook sinds gisteren en hijs super, ik kan het niet anders omschrijven. Verslavend ? Hell yeah ! *) Wat net al gezegd werd, je wilt die nummers gewoon foutloos gaan spelen op een gegeven moment. Ik had eerst ook 0,0 gitaarervaring, en ik moet zeggen dat ik in het begin wel ff moest wennen....maar dit spel geeft je een kick, zeker als je jezelf vooruitgang ziet boeken. Heb deel 2 ook maar vast gepre-orderd
, ja het geeft idd een kick . De eerste keer dat je de game speelt, wooohoooooooow!!! En je hebt deel 2 al gepre orderd ofwat? HELL YEAH PARADOX!!!
Deel 2 word ws. ook heel erg vet, ik hoop echt dat ze wat nu-metal erin gooien. Damn, wat zou ik graag willen rocken op trax van KoRn en Papa Roach. Enne heb expert uitgespeeld, nu lekker voor de highscores gaan.
Goed bezig Ik heb alleen nog maar op Easy gespeeld....ben heel erg benieuwd hoe ik presteer in de hogere moeilijkheidsgraden
Zo, nog 5 tracks in de Easy mode en dan heb ik ze allemaal gehad. En daarna gewoon lekker verder gaan met Medium Damn wat is dit een vette game....kan nu al niet meer wachten op deel 2 Ik hoop ook dat ze idd wat meer muziek van de "nu-bandjes" erin gooien Nooit geweten dat gitaar spelen zo vet kon zijn Zelfs m'n "gabbervrienden" vinden deze game helemaal te gek Je hoeft dus blijkbaar helemaal niet into de Rock muziek te zijn om dit te kunnen waarderen. Ik kan deze game aan iedereen die ook maar een beetje interesse denkt te hebben aanraden ! Het enige wat ik jammer vind, is dat de gitaar die je bij de game krijgt nog niet los verkrijgbaar is....ik zou deze game ook graag eens in de 2 player mode willen checken namelijk, en nu is het wachten op iemand in mijn directe omgeving die de game + gitaar ook heeft.
Ja, is wel jammer. Moet wel cool zijn om per 2 te rocken. Misschien dat een kameraad van men broer de game ook gaat kopen, zou wel cool zijn.
Haha cool....ik zie het al voor me Ik op de trein naar Breda met m'n Guitar Hero setje, omdat jij de dichtstbijzijnde persoon bent met dezelfde game Zal m'n vriendin leuk vinden trouwens. "Waar ga je naartoe ?" "Gitaar spelen bij Iris"
Ik raad iedereen aan om het volgende filmpje te downloaden: http://media.ps2.ign.com/media/748/748976/vids_2.html Het gaat dan om Rockin' Out to Iron Man. Echt een briljant filmpje!
Heeft iemand al favo tracks?? More than a feeling, Bark at the moon, Texas Flood en Unsung zijn echt te vette tracks om te spelen. De solo's is die nummers zijn zo chill dat ik ze blijf spelen. Bark at the moon heeft zo'n lekker ritme. Zodra je de nummers ken dan begint alles ook wel makkelijker te worden, was zo in amplitude en dat is ook zo in Guitar Hero. Enne ik ben vandaag voor het eerst boven de 200.000 uit gekomen.