Had je ook je ps2 verkocht? Dus alles was echt weg? Damn, dan zul je toch wel wat gemist hebben he? Anyways, dit is idd echt een vet spel. speel het ook nog soms(in het weekend). En het is altijd dikke fun met deze game. Op hard ben ik ook nog geen kei, maar het begint stilletjes .
Whehe, Guitar Hero is gewoon de meest briljante uitvinding op het gebied van muziekgames Vreemd dat het in het X360 Games gedeelte toch helemaal niet aan lijkt te slaan, tenminste de thread dan Nja vreemd, komt misschien ook wel omdat veel mensen er daarop nog niet van gehoord hebben, of het komt simpelweg omdat de doelgroep van de X360 toch een stuk anders is als die van de PS2 zegmaar. Misschien dat er verandering in komt als deel 2 eenmaal uit is voor de X360 en mensen hem geprobeerd hebben, dat het spel dan d.m.v. mond-op-mond reclame populairder gaat worden. Ik las vandaag namelijk een artikel in de PU, en het blijkt dat de ontwikkelaars Guitar Hero al 2 jaar geleden ofzo hadden willen uitbrengen maar er toen gewoonweg geen uitgevers waren die het wilden uitgeven Men zag toen nog geen heil in het project. Later is het de ontwikkelaars toch gelukt in kleine stappen het spel op de markt te brengen, in voorzichtige aantallen. Dit verklaart het schaarse aantal exemplaren dat met de launch beschikbaar was (en eigenlijk nu nog steeds), maar nu is het spel niet meer aan te slepen ! Het is echt een hype geworden, zelfs MTV heeft nu een soort contract met de ontwikkelaars geloof ik