1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Smash Hits

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 mrt 2009.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    Ik vind het ook uitmelken, maar bij iedere nieuwe titel van Guitar Hero hoor je weer dat de game erg leuk is en dat de game goed verkoopt. De startpost is trouwens ge-edit.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Je zou wel een echte retard moeten zijn wil je drum hero kopen. Dat is net zoiets als eerst een mooie auto te kopen, om vervolgens een invalidemobiel erbij te kopen.

Ik vind dat ze dit als DLC moeten uitbrengen. Een hele nieuwe retail game is nergens voor nodig.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    Het is ook zeker uitmelken, maar dat ligt natuurlijk ook aan de consument. Als zij blijven kopen, blijven zij de games maken.
    Ik werk ook niet goed mee, want tot nu toe heb ik ze allemaal gekocht. Metallica ga ik ook kopen, en Greatest Hits waarschijnlijk ook. Gotta catch'em all! :+

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    Guitar Hero Van Halen spreekt me wel aan:eek:
    En nu nog Guitar Hero Muse.;)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    Jep, wat zijn we toch weer lastig he Dulle :+ GH2, GH3, GH4, GH: Aerosmith, RB1 en RB2 :thumbs: Mis dus eigenlijk alleen nog de top nummers uit GH1 en Rock the 80's. Daarom ga ik ook Greatest hits aanschaffen. Alleen metallica ga ik niet kopen, gewoon omdat het een ontzettende kut band is. 8)

BTW: Maar natuurlijk is het uitmelken, maar wat is daar erg aan? Ik ben ontzettend blij dat ze maar door blijven gaan, want GH en RB is echt de leukste franchise die ik ooit gespeeld heb. Ik denk altijd maar: Het concept is goed, dus hoezo is het erg als ze meer nummers uitbrengen? :thumbs:

Kusjes

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    Band Hero, wat een naam. :D Naja, ik heb besloten om deze toch maar niet te kopen. Ik hou t gewoon bij Rock Band, en DLC. Ik bedoel, elke week minstens 3 nummers, zo raak je er echt nooit op uitgekeken. :)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Er kwamen toch 6 GH games uit ofzo in 2009?
    Ik denk dat in 2010 iedereen het zat is en dat de 'hype' dan weer voorbij is.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Gewoon 1 dikke game waar je alle nummers in hebt en ook steeds nieuwe voor kunt downloaden.

Oftewel Rock Band 2

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Ja maar bij RB2 kon je voor 500 MSP(?) alle songs van deel 1 kopieren :+
    Hadden ze dat maar bij GH4 gedaan dan ;)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Naamswijziging:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

11. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    Vind het beetje uitmelkerij als ze telkens nieuwe maken, daarom heb ik nog nooit een GH gekocht, misschien deze keer wel :Dals ze ALLLE nummers van de oude GH's erin doen_O_

12. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    Spelen we dit ok met de GHWT instrumenten?

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Waarom vraag je dat overal?
    Uiteraard kun je het gewoon met WT instrumenten spelen. Kan me geen WT game bedenken die je niet met instrument van vorige versie kan spelen (op zelfde platform).

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Guitar Hero Smash Hits Hands-On
    Sing along or bang the drums with some classic tracks.

April 9, 2009 - Guitar Hero IV took a giant leap for Activision and brought one of the best-selling franchises from merely guitar twiddling to full band. But before Guitar Hero IV, there were several guitar-only offerings. In earlier versions, gamers couldn't sing or play drums along with their favorite songs. Someone very smart at Activision realized that enabling such actions would be a good idea. And so was born Guitar Hero Smash Hits, which takes tracks from the first three numbered Guitar Hero games and Guitar Hero Encore: Rocks the 80s and updates them for full band play.

Those who pick up a copy of Smash Hits this June won't get any revolutionary new gameplay additions. Everything here comes from either Guitar Hero IV or the newly released Guitar Hero: Metallica. That means a full-fledged character creation system, single-player and band career modes, online eight-player Battle of the Bands, Expert+ difficulty and the Music Studio are all included.

[ign]14322307&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/971/971345/guitarhero_trl_smashhits_040809_flvlowwide.flv[/ign]​

Smash Hits uses only master recordings, which means that the cover versions used in the original Guitar Hero have been replaced. Of course, Guitar Hero has changed quite a bit over the years in terms of how the guitar chord progressions are charted and so adjustments have been made. If you think you know Queen's "Killer Queen" by heart, you're in for a surprise. And every song has undergone a change at bass guitar, because Activision rewrote the rules of Hard and Expert bass playing with GH IV. You now have open chords to play on bass, which definitely adds a bit more challenge to some of the easier Guitar Hero songs of the past.

Of course the biggest change is the addition of drums and vocals. Finally, you can hear your best friend butcher Heart's "Barracuda"! If you've played GHIV or Metallica, then you have nothing new really to discover in terms of gameplay. Playing with a band is no different than in those games. Only the songs have changed. That's not a bad thing,

Speaking of the songs, there are 48 in total. Activision is going to be revealing these slowly over the next month. The preview build includes the following eight tracks:

• Heart "Barracuda" - GHIII
    • Joan Jett and the Blackhearts "I Love Rock 'n' Roll" - GH
    • Twisted Sister "I Wanna Rock" - GH 80s
    • Queen "Killer Queen" - GH
    • Rage Against the Machine "Killing in the Name" - GHII
    • Poison "Nothing but a Good Time" - GH 80s
    • Alice in Chains "Them Bones" - GHII
    • DragonForce "Through the Fire and Flames" - GHIII
    With a few exceptions (DragonForce, I'm looking at you) the songs on GH: Smash Hits are of the party favorite variety. Who doesn't want to play Poison at their Rock of Love Bus viewing party or Twisted Sister the next time they're over at Dee Snider's house? Personally, I could live without ever hearing Joan Jett again, but I'm sure many will have fun lovin' rock 'n' roll this summer.

[​IMG]
    Now you can rock out with your whatever-you-have out.

Playing in a full band for these songs is a lot of fun, even if Activision isn't trying to reinvent the wheel. The only bummer is that any tracks you downloaded for use in Guitar Hero IV aren't playable with Guitar Hero Smash Hits.

I'd love to say more about Smash Hits, but really, what else is there to say? If you like Guitar Hero IV and you want more songs to play, then you'll like Smash Hits. The real test of Smash Hits' quality will be the reveal of the remaining 40 tracks. If the majority of those are top notch, then Smash Hits will be a welcome addition to the Guitar Hero library.

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    Gewoon Heart van Barracuda. Ik kan me echt niet voorstellen waarom die erin zit. Echt zoon schijt nummer. Bah bah bah.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    Guitar Hero Greatest Hits will feature 48 master tracks, including the following tracks from the first Guitar Hero game:
    • Pantera - “Cowboys From Hell (Live)”
    • Franz Ferdinand - “Take Me Out”
    • Queens Of The Stone Age - “No One Knows”
    • Joan Jett & The Blackhearts - “I Love Rock N’ Roll”
    • Boston - “More Than A Feeling”
    • White Zombie - “Thunder Kiss '65”
    • Blue Öyster Cult - “Godzilla”
    • Helmet - “Unsung (Live)”
    • Queen - “Killer Queen”
    • Incubus - “Stellar”
    • Ozzy Osbourne - “Bark At The Moon”
    • Deep Purple - “Smoke On The Water”
    • The Donnas - “Take It Off”
    • The Exies - “Hey You”
    tracklist tot nu toe...Volgens mij toch een paar 'nieuwe' tov. mijn vorige post? :p

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    Ze morgen wel met wat beters komen willen ze mij overhalen om deze game aan te schaffen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    GH I + Rock the 80's heb ik niet gehad, en GH II heb ik verkocht, dus ik kan het wel waarden dat ze deze compilatie uitbrengen.
    En Dragonforce met de band spelen wordt ook hilarisch. 8)

19. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    Ik vind het eigenlijk wel tof. Tenminste alle goede nummers van oude GH lekker kunnen drummen. Kan best uitmelkerij zijn, maar ach er is niemand die je verplicht de spellen te kopen. Vind je het de moeite waard dan koop je hem en anders..... ja dan niet.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    Heb zelf alleen maar World Tour, en speel zo af en toe GH III bij een vriend.
    Maar wat er tot op heden bekendgemaakt is aan tracks is voor mij nog niet echt aantrekkelijk.

Als ik zo die tracklist van de andere Guitar Hero's delen doorlees zie ik veel meer leukere nummers.
    Maar om het cliché er maar eens in te gooien, "Over smaak valt niet te twisten". :)

Deel Deze Pagina