1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Smash Hits

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 mrt 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hoeveel heb je bij GH3 dan? :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    390 dacht ik.

    *zoekt
    [​IMG]
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm ja jij heb coop achievements, die heb k niet :mad:
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind die 4 speler band achievements nog irritanter. Ik ga ze dit weekend met lokale multiplayer halen. Gelukkig kan mijn vriendin bassen en zingen tegelijk op Expert (dankzij Mic standaard) :+. Dan hebben we maar 3 mensen nodig in totaal. Die Band vs. Band is me nog nooit gelukt om te starten online aangezien er nooit iemand is!
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de achievements juist leuk vind? Ik vind de Score-based achievements het allerleukst. Echt heerlijk, maar dat komt omdat ik zeg maar met alle instrumenten wel goed overweg kan.
    Oja, vandaag is de officiele release date van Europa, hoe komt het dan dat geen een winkel in Utrecht die game heeft?
     
  6. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Lead guitar uitgespeeld op hard :D
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Play With me achievement... 20 online matches spelen (niet winnen)

    Zit zeker over de 30 heen, en nog geen achievement. Iemand enig idee wat er verkeerd is gegaan?
    Moet je op een bepaalde manier quitten ofzo? 8) Erg irritant.

    De 'Win a Face-off match' krijg je bv wel direct nadat je hebt gewonnen, dus ik heb geen idee wat er verkeerd zou zijn gegaan...
    Moet je eerst quitten naar het hofodmenu voordat je je 360 uitzet? Of is ie gewoon geglitched?

    Aangezien ik ook nog voor de 'Win 50 online matches' wil gaan is het wel belangrijk dat ik dat weet. O-)
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek harde glitch achievement, meerdere mensen hadden ook moeite met de Seek And Destroy achievement van GH:Metallica, zelfde soort achievement. Blijf gewoon online spelen dan komt ie vanzelf .:D De game is toch officieel al uit? Want zaterdag en vrijdag hadden ze hem nergens in Utrecht...zegt de Freerecordshop man dat ie uitgesteld is tot eind Juli...wtf? Iedereen heeft hem al.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  9. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem ook nergens vinden, en de FRS heeft m niet omdat de inkoopafdeling de game niet heeft ingekocht. =(
     
  10. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister opgehaald bij de music store in huizen :) Erg toffe game, alleen jammer dat ze een groot deel van de note chart hebben verandert. Ik bedoel dan bijvoorbeeld, Through the fire and flames chart is helemaal omgegooit, zelfs de intro is niet meer hetzelfde. Ook is Psycobilly freakout, of hoe je het ook mag schrijven veel moeilijker geworden.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Seek & Destroy kreeg ik wel gewoon op tijd. :9

    Maar dan weet ik iig dat het niet aan mij ligt. Nu maar hopen dat die 50 wins achievement niet zo erg geglitched is.

    edit
    Now I'm really pissed. 8)
    Gisteren tegen 1 persoon minstens 10 matches gespeeld (en gewonnen). Daar zou er dus maar 1 van meetellen?

    Neversoft/Beenox/Activision bakken niks van achievements verzinnen. Idioten.
    Bij heel veel co-op achievements krijgt ook alleen de bandleader de achievement. (complete the career as a band bv.)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eens! Het slaat he-le-maal nergens op dat mijn co-op parter geen co-op achievement krijgt na het in 1 ruk uitspelen van de co-op tour. Hij/zij heeft er even hard voor gewerkt en is gewoon ingesigned met zijn of haar eigen profiel. Ook stom dan ik de bas career achievement niet kreeg toen ik op de bas de co-op tour uitspeelde. Het is allemaal precies hetzelfde! =(
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt absurd dat heel Utrecht de game nog niet in de winkels heeft liggen. Dan maar bestellen:mad:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heerlijk zo een glitchy achievements. :+
    [​IMG]

    Waar is mijn 50 wins achievement?


    Achievement gekregen dat ik in een 4 player band de hoogste score heb gehaald, maar niet dat ik in een 4 player band heb gespeeld.. Pff... het was al zo moeilijk om uberhaupt een match te vinden.

    De Play with me achievement heb ik iig al wel. Na 40 matches.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ha, ik wil nooit meer iemand horen dat de nieuwe generatie Guitar Hero's teveel (onrealistische) noten hebben. Ik heb zojuist GH2 weer eens opgepakt en het gaat helemaal nergens meer over! Er word in het nummer 1 snaar aangeslagen en ik krijg gelijk alle kleuren van de regenboog te zien! Bah! 8)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan welk nummer je speelt 8)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hanger 18 op expert. Ik zit vast op 80% 8)

    Maar ik zal GH2 uitspelen op expert! Nog twee nummers....
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Na 65 gewonnen matches is ie er dan toch. 8)

    [​IMG]
    Killing In The Name
    You won 50 online matches.
    45 [​IMG] (30/06/2009)

    [​IMG]
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ok dit is de verschrikkelijkste, slechtste en kutste GH die ik ooit heb gespeeld. Eerst leek het me nog wel leuk, al die oude nummers spelen en nu ook kunnen drummen, maar na de drumcareer uitgespeeld te hebben en gefaild te hebben bij Cult of Personality heb ik er schoon genoeg van. Drums zijn leuk, alleen bij Raining Blood zijn ze, zoals gewoonlijk, weer hélemaal doorgeslagen. Dat normale 'ritme' zou Dave Lombardo zelf nieteens kunnen, en wat er na die solo komt is helemaal belachelijk. Alsof een developer gewoon het knopje 'record' heeft ingedrukt en random op die drums is gaan slaan.

    Dan de gitaarcareer. Het is knap, maar ze hebben bijna èlk nummer overcharted weten te maken. Meerdere gitaarpartijen door elkaar heen (hou het lekker bij één gitaartrack), akkoorden waar ze niet horen, triple akkoorden waar ze helemaal niet horen (Vooral Stop! van Jane's Addiction slaat nergens op), en bij een slide krijg ik twintigduizend slidebarnoten op mn scherm, van oranje naar groen en weer terug. Ook is er blijkbaar iets mis met de engine, aangezien ik net failde op Cult of Personality en ik 'm gewoon 5* heb in GH3. Ze zullen wel de engine van GHWT gebruikt hebben, die failde epic.

    Bas en Vocal career raak ik maar niet aan.

    Nope, dit spel gaat nu m'n xbox uit en komt er never nooit meer in. Wat een ongeloofelijke, verschrikkelijke Cash-in is dit spel. Al had ik dat natuurlijk kunnen weten...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij heb je gewoon lag hoor. En dat overchart gebeuren, tsja, er wordt gewoon massaal om gevraagd, hardere charts dus. Die slidebar onzin vind ik ook zo onnodig, maar voor de rest ziet dit spel er best goed uit. Vooral als je op een uitdaging wacht.

    Kortom niet zeiken, dan speel je maar hard. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009

Deel Deze Pagina