1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Guitar Hero: Warriors of Rock

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2010.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    W00T! Waidmanns Heil! Nu Ich Tu Dir Weh nog.

K*tzooi! Nu moet ik weer Guitar Hero gaan kopen :mad:.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb scans voor jullie!

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed! :)
    Ga deze wel zeker halen. Me eerste GH sinds Metallica.

4. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    Ziet er weer stuk beter uit als 4 en 5 heb ook die delen gehaald maar vooral 5 viel zwaar tegen hooguit 3 tot 5 leuke nummers. Dit ziet er alweer een stuk beter uit! kan ik weer eens iets anders doen als metallica en legend of rock

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De tracklist ziet er echt goed uit, Muse - Uprising en Black Sabbath Children of the Grave, i like!

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had liever Micro Cuts erin gezien, vooral de zang lijkt me hilarisch:+

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    In iedergeval toch weer wat Muse :+.

Me favoriete Muse nummer is trouwens Citizen Erased =).

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    wie niet. :+
    Ik denk dat dat nummer wel zeker in iedereens top 5 staat.

Maar zolang er geen piano/keyboard bij GH zit, is CE te epic voor Guitar Hero:cool:

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    deel 6 alweer, wat een uitmelkerij zeg..

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is de reeks anno 2010 niet al een beetje stervende?

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij gaan ze in ieder geval wel die richting op daar bij Activision. Deel vijf was stukken beter dan World Tour maar ik moet zeggen dat ik het toch vrij snel had gezien. De hele gimmick van de Guitar Hero franchise is er inmiddels wel een beetje vanaf. Dat hebben ze na drie delen goed weten op te vangen door nieuwe instrumenten toe te voegen, ik denk echter dat ze nu, willen ze de franchise nog interessant houden voor de fans ze met vernieuwende gameplay-elementen moeten komen die we nog niet eerder hebben gezien. Daarnaast gaan ze volgens mij een zware kluif hebben aan Rock Band 3 wanneer Harmonix het Rock Band Network overal wereldwijd uitbrengt.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mogelijke ondertitel:

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep. Maar ach zo af en toe. :+ Ik heb nog wel eens zin om zo nu en dan ff op die drums te rammen, bij Rock Band dan.

HAHAHAHAH. Warriors of Rock. Wat een titel. Da's wel erg slecht weer hoor.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat een originaliteit 8)

Nee, Guitar Hero dat is verleden tijd. Ze hebben het tever uitgemolken (eigen schuld, delen volgden elkaar te snel op).

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutnaam zeg 8)
    Ach ja, als de tracklist goed is koop ik hem toch wel.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Warriors of rock, terwijl er geen bestaande artiesten in meedoen?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Naam interesseert me niet veel. Als ik Legends of Rock kan accepteren (GH III) kan ik Warriors of Rock ook wel accepteren. ;)

Al zou het wel overzichtelijker zijn als ze gewoon een nummer behouden. Anders gaat het lastig worden om het bij te houden. :+

@ Matrix: Het is natuurlijk nog niet bevestigd dat het deze naam wordt. Dit komt van een listing op Amazon, dus er zijn 2 mogelijkheden:
    • Amazon gokt maar wat.
    • Dit is voor GH6 aangezien Acti had gezegd dit jaar maar 1 GH game uit te brengen.

edit: High res plaatje opgezocht. :+

Releasedate wat op Amazon staat is trouwens 21 september.

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pardon Troll? Ik vind dat gewoon, het is deel 6 en die lijkt nog steeds aardig wat op deel 1 qua gameplay. Dan vind ik dat ik mag zeggen dat het uitgemolken is , wat gewoon de schuld van de makers is doordat de delen zich veel te snel opstapelen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, nog erger. Je bent serieus. :+ Verbaast me, vooral na mijn opmerkingen in de startpost.
    Ik hoopte dat die discussie al vaak genoeg gevoerd zou zijn. ;)

Maar iets waar nooit antwoord op gegeven werd in de vorige topics is dit: wát moeten ze voor jou dan veranderen? Aangezien je het er zelf ook over hebt dat er te weinig vernieuwing is tov. de eerste GH.
    imo is er weinig wat je kunt veranderen in dit genre. Verfijnen en tweaken, maar echte veranderingen niet.

In hoeverre je het uitmelkerij vindt ligt er natuurlijk maar aan hoeveel plezier je hebt aan de games. Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen, dus laat die games maar komen. :thumbs: Al ben ik stiekem ook wel blij dat er dit jaar minder komen. ;)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk valt er niet enorm veel te veranderen , maar juist dáárom moet je niet in een relatieve korte tijd veel delen achter elkaar maken. Ik speelde de GH spellen altijd bij een vriend thuis en hij heeft dan ook elk deel in huis. Elk nieuw deel had ik het gevoel dat het een addon was van het vorige deel met wat nieuwe liedjes, paar nieuwe extra's. Ik had niet het gevoel dat het écht een nieuw deel was , alleen bij GH 4 World Tour (?) waar ze nieuwe instrumenten gingen invoegen. Helaas had ik dit al gezien bij Rock Band.

Deel Deze Pagina