Ik had alles gelijk al uitgespeeld op Guitar Expert, maar ik vond de liedjes wel meevallen behalve Children of the Grave dan, en de calibration was zoals altijd niet weer perfect, maar ik vind de Quest Mode zeker wel een leuke toevoeging in deze game!.
Gisteren heb ik voor aanvang van het concert van Korn deze game even uit mogen proberen en eigenlijk speelt het best wel fijn. Ik denk dat ik zo'n 30 minuten heb kunnen spelen en veel verschillende nummers uit heb kunnen proberen. Alleen is dat nummer van Queen weer erg lame omdat je de piano noten met gitaar speelt. Lache trouwens dat ik m'n Rock Band t-shirt aan had getrokken. Die gasten van die demostal zullen wel gedacht hebben!
Heb de demo een tijdje terug zitten spelen. Dat nummer van Dethklok... Die andere nummers waren trouwens ook wel tof, alleen was het wel weer ff wennen zonder hyperspeed 3
Ik heb Guitar Hero Warriors of Rock vandaag opgehaald en ik kan nu al zeggen dat het door de tracklist gewoon al het geld waard is!.
Besteld bij BOL en normaal gesproken ligt de game dan ook in de bus als ik thuiskom van het werk. Vandaag niet dus. Morgen dan maar ff in de winkel kopen.
Bweh, kutzooi. Ik kijk 1 filmpje van het spel en ik wil hem meteen weer hebben Denk toch maar bestellen dan morgen.
Lekker dan, de winkels hier hebben hem allemaal nog niet binnen, wordt pas woensdag verwacht. Gaat weer lekker.
Wtf, ik keek even naar de Gitaren die je kan unlocken zit er een ''Frostmourne'' tussen in, wat ook wel enorm bekend is van World of Warcraft(the Lich King), Het is alleen nog niet bekend hoe je hem unlocked van wat ik weet.
Eindelijk weer een leuke GH! Het is voor mij geen Rock Band killer aangezien Rock Band über alles gaat voor mij, maar mijn vriendin en ik vermaken ons er prima mee. Nu meer Rammstein!
Deze Guitar Hero is echt anders vergeleken met de andere, de Quest Mode is enorm goed en er is een ranking systeem voor Quickplay wat enorm tof is, dus bij elke level kan je rewards halen.
Wil misschien deze guitar hero ook halen. maar is hij meer te vergelijken met 5 of met 3 Guitar Hero 3: +++ Guitar Hero 5: slechte game
Zo weer eens een goeie GH. Ben op hard bezig. Bohemian rapshody hadden ze er van mij uit mogen laten! Bagger piano noten!
WTF Dik gratis trackpack uitgekomen vandaag: Klik Muse - Resistance My Chemical Romance - Na Na Na Disturbed - Infected Kut Guitar Hero, ik wil die eerste 2 maar ik heb geen WoR
Gratis My Chemical Romance Track Pack. http://www.mycoke.com/iframes.do?section=GuitarHero Spoiler Die van mij is al gedownload, dus het werkt. Gewoon een US adres opgeven :
Ok nice. Had hem wel zien staan maar zag dat hij niet gratis was, nu kan ik hem toch mooi gratis downloaden, thanks Dulle. (Heb alleen het spel nog niet maar dat komt ooit nog wel )