Als je dat lijstje van Pepzi ziet is het duidelijk dat Guitar Hero de markt voor dit soort games verneukt heeft.
Min of meer ja. Maar Rock Band is niet helemaal onschuldig. Lego Rock Band Beatles Rock Band Rock Band 1 Rock Band 2 Rock Band 3 Rock Band Green Day Rock Band AC/DC Rock Band Unplugged Rock Band track packs (ze werden op disc incl nieuwe achievements in de winkels verkocht dus het werd ook gezien als nieuwe releases) In een periode waar het al minder ging met het genre begon Rock Band ook opeens met het melken. Iedereen ziet RB altijd als de heilige game, maar ook zij zijn niet onschuldig. Dit hebben ze allemaal in een periode van 3 jaar uitgebracht. GH heeft er 5 jaar over gedaan.
Als ze geen RB4 uitbrengen maakt het niet me niet uit, zolang ze maar gewoon doorgaan met DLC uitbrengen, of zolang ze maar doorgaan met RBN, daar komen voor mij persoonlijk de meest interessante liedjes uit.
Even een vraag Ik heb een microfoon van Lips en nu wil ik bij GH: World Tour een carriere starten met vocals. Hoe doe ik dit?
Ik ken al die nummers niet, dus ik zou niet weten wat ik moet downloaden. En DLC is in verhouding stukken duurder dan nieuwe games.
Er zitten zoveel bekende nummers tussen. Nummers van Boston, Foreigner, Avenged Sevenfold, The Hives. Ik weet niet wat voor muziek jij verder luistert, maar er zitten echt wereldhits tussen.
Wie teh fuck zijn dat allemaal? (Avenged Sevenfold zegt me vaag iets... Hebben ze soms eerder in een GH game gezeten? )
Zegt Queen, Red Hot Chilli Peppers, Aerosmith en Bon Jovi je dan wat meer? Serieus Dulle, wanneer is de laatste keer dat jij in de Rock Band Store hebt gekeken, 2 jaar geleden? Als je serieus kan zeggen dat je geen enkele artiest uit de DLC kent moet je echt eens onder die steen vandaan komen...
Geen enkele is overdreven, maar de meeste ken ik niet. En ik denk dat die Aerosmith game een stuk goedkoper was dan stuk voor stuk de DLC kopen. (het 2e punt waarom ik liever nieuwe games had ) Queen is de enige waar ik nummers van ken. Zet wat Red Hot Chilli Peppers op en ik zal je met een lege blik aanstaren. Sorry.
Om maar wat simpele voorbeelden te noemen: The Police - Roxanne Red Hot Chilli Peppers - Snow Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way Foreigner - Feels Like The First Time Jimi Hendrix - Hey Joe Fleetwood Mac - Don't Stop Allanis Morrisette - Ironic Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence Doobie Brothers - Listen To The Music En dan heb je nog alles van Creedence Clearwater Revival. Maar die zou je toch wel moeten kennen als je een beetje algemene muziekkennis hebt. Nouja, niet dat het erg is als je ze niet ken. Maar ik denk dat de gemiddelde muziek liefhebber wel aardig wat nummers kan vinden in de store, aangezien er iets is voor iedereen. Maarja, voor het zelfde geld luister je underground progressive dubstep ofzo. Ennehm, Under The Bridge: [yt]lwlogyj7nFE[/yt] Je gaat me toch niet vertellen dat je hier nog nooit van gehoord hebt.
AL die nummers zeggen me zo niks. Misschien als ik ze opzoek op YT dat ik er wat herken. En als je me vraagt of ik ooit van dat nummer heb gehoord. Nee. Daarna op YT gekeken, en ik zat daar zoals verwacht met een lege blik te kijken. Wel kwam een refreintje me op een gegeven moment vaag bekend voor. Dat is dus mijn hele probleem met DLC. Ik ken niks.
Haha, volgens mij ken ik er daar inderdaad meer. Ik luister niet echt veel muziek. Eigenlijk zijn de enige keren dat ik naar muziek luister als ik games als DJ Hero / Guitar Hero speel. De rest wat ik ken moet dan wel heul populair zijn geweest. En áls ik iets ken of beluister vinden alle andere mensen het kut. Tsja, ik heb geen smaak. Oh well...
*schop+crosspost omdat ik in het andere topic genegeerd werd door mensen die over een neppe Rayban praatten *grmbl* iemand die ervaring heeft met kapotte drumkits van Guitar hero? Ik was even aan het drummen, en na een tijdje stopten alle drumpads inclusief basspedal met werken, terwijl de ABXY knoppen het nog gewoon doen. als ik de (nieuwe) batterijen eruit haal, en weer terug erin doe werkt het allemaal weer 3 minuten, maar daarna krijg ik hetzelfde probleem.
Guitar Hero Store is offline. Hallo, Ik heb ook nog een vraag over W.o.r. Ik heb zo rond 5 december het spel gekregen. Nu wil ik wat nummers downloaden, maar volgens het spel moet ik dan eerst een free download installeren. die kan ik vinden in de store. Ik krijg echter telkens na lang wachten een time-out. Ik heb Activision al benaderd met de volgende vraag: Ik heb enkele nummers van Queen op de XBOX.COM site gekocht. Als ik ze wil spelen in GH, dan krijg ik de melding dat ik eerst free content van de shop moet downloaden. Dit gaat niet omdat ik telkens een time-out krijg., maar daar geeft men het volgende antwoord: De Guitar Hero Store is momenteel helaas offline. Dit is echter al sinds begin januari. En ik heb wel betaald voor die nummers. Weet iemand wat er aan de hand is?
De store is geloof ik al sinds vorig jaar November offline, heel irritant. Soms is hij weer online maar regelmatig ligt hij dan weer er uit.