1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het echt slecht van Activision dit, alle winkeliers zijn hier de dupe van, boze klanten en geannuleerde orders. En de media markt en bart smits verdienen er weer grof aan terwijl omdat die toch wel genoeg geleverd krijgen terwijl ze niet eens weten wat ze nou eigenlijk verkopen...

ik vindt het wel vervelend voor al die gameshops, ik denk dan ook niet dat je het hen allemaal kwalijk mag nemen. zoalng de communicatie maar goed is. GCshop is dan wel bar slecht met communicatie maar dat is altijd al zo geweest :) , als je kijkt naar hoe xboxhome het doet dan is het veel beter, 2 dagen voor tijd al klanten informeren en op budgetgaming forum de hele dag door status updates en mensen informeren, dat is pas service. Ook consoleshop heeft het redelijk netjes gedaan aangezien ze gisteren hun klanten hebben gemailed met een verwachte nieuwe leverdatum en de mogelijkheid tot annuleren. Zo blijkt maar weer dat als je iets meer betaald je ook extra service krijgt en niet met van die prutsers als GCshop hoeft te communiceren :p

Als je iets wilt hebben op de release blijft het advies nog steeds, ga voor de winkel liggen zodra ze opengaan en dan heb je hem, anders gewoon niet janken als hij later komt :)

2. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Aub?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je ook op het connect knopje gedrukt op je xbox?

4. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, zo dom ben ik ook weer niet..
    Gvd vind het echt kut dat ie t niet doet.
    Ik druk gewoon op connect op m'n drums en op m'n xbox, en hij blijft maar draaien. Hij pakt m gewoon niet. Ik heb al batterijen vervangen, opnieuw aan en uit gezet.. Maar niks werkt.

Wat kan ik nog doen?

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    YESH

Heb 'm nu ook, werd de onduidelijke communicatie van GCshop zat. Heb 'm daar geannuleerd en bij de E-Plaza gekocht :D Net begonnen met de drumcareer, lang geleden dat ik een spel zo vet heb gevonden :)

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe werkt het zingen met de Guitar Hero microfoon? :)

Had hem zelf bij de lokale gameshop in de pre-order gegooid.
    Nog niks gehoord, denk dat ik hem "gewoon" volgende week krijg.
    Wellicht morgen even langs. :)

7. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Connecte jouw drum gewoon meteen goed?

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem ook, sinds gisteren al, gaat om de superbundel btw! Hele toffe game. De tracklist is super, de gitaar is super en het drummen is echt heel erg tof en werkt erg goed.

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  9. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne connecte ook meteen.. heb gwn batterijen erin gestoken, drum aangestoken: op knopje van xbox gedrukt, en dan maar op die van de drum, zo vond ik hem direct..

10. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens die hun bestelling geannuleerd hebben ; Hoe lang duurt het voordat het geld is teruggestort? Ik wil hem annuleren en morgen naar de winkels gaan. Ik heb het gehad , ik wil spelen.

11. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Pff bij mij blijft ie maar proberen te connecten, hij blijft de hele tijd draaien..
    Weet iemand iets?

12. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Als tni lukt gadet ni lukken denk ik??

Nieuwe drum..?

13. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nja dan kan ik alles weer terugbrengen naar de winkel... En ze hebben er geen meer op dit moment lijkt me.
    Damn. Weet niemand iets anders wat ik kan proberen?

14. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Stekker uit je Xbox halen en nogmaals proberen?

15. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je hem geanuleerd en hoelang duurde het voordat je je geld terug had? Ik wil hetzelfde doen.

iemand? anders kan ik 2 weken op deze game wachten! bij voorbaat dank

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk niet dat hij zijn geld al terug heeft. Ga hem morgen denk ik ook annuleren en GH Super bundel halen bij de mediamarkt. Kan ik alleen wat minder broeken kopen morgen :+

Denk alleen niet dat ik dat ding mee krijg op de fiets 8)

17. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dit zo tegen me moeder : Het zal nog wel 1 of 2 weken duren voordat Consoleshop het binnenkrijgt en kan verzenden , dus ga ik het annuleren en bij de winkels halen...

Antwoord: Ja maar mischien krijg je dat geld pas na een week of een paar dagen terug, dus kun je het niet betalen...

Niet met de gedachte van , ik annuleer het , koop een andere en krijg daarna het geld weer tegoed van Consoleshop. Nee ... ik moest eerst dat geld hebben voordat ik hem bij de winkel mag halen.

Vandaar die vraag:'-(

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap het wel. Had er al antwoord op gegeven. En vervolgens mijn eigen verhaaltje :+ ga me moeder proberen over te halen, of me pa.

Denk dat je in jouw geval beter kunt wachten.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn ownende zus heeft het voorgeschoten, ik moet idd het geld nog terugkrijgen van GCshop. Hell, heb 'm vanavond pas geannuleerd, dus ik hoop dát het nog kan 8)

Desnoods heb ik er straks twee en gooi ik er een ongeopend op de bazaar / marktplaats.

20. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen rond 11 uur bellen en wil het geld gelijk terug om vervolgens de winkel in te rennen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina