1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je GH2 of 3 gespeeld hebt, dan is deel 4 wel wat makkelijker inderdaad.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Argh! Door jullie begin ik toch een beetje te twijfelen om hem alsnog te cancellen :+ Is er iemand die het wel gewoon echt naar zijn zin heeft? En is er op expert nog een leuke basspartij? En ik heb 2 vrienden die gitaar spelen op expert kan ik samen met hun gewoon een band starten? Dus zonder zanger, en met verschillende moeilijkheidsgraden voor drummer / gitaar / bas.

    En als laatste :+ heeft de zanger ook starpower en een multiplier? of hoeven voor die achievements (star power en 8x multiplier) alleen degene die instrumenten spelen het te halen / activeren.
     
  3. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ondanks mijn problemen met t drumstel t heel erg naar mn zin met t spel
     
  4. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik zie echt geen kleine zusjes GHWT op hard spelen *)
    Over het algemeen lijkt het niveau makkelijker, maar ik heb nu een hoop GHIII ervaring achter de rug. Maar dit spel is nog lang niet geschikt voor kleine meisjes :9
     
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou zeggen, ga voor Rock Band (1 of 2)! Geniale game en nog nooit problemen mee gehad...en echt super uitdagende nummers, top spel!
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren Rock Band 2 binnen gekregen, maar damn! Wat een game is dat zeg! Alle nummers die ik in GH mis, zitten echt in Rock Band 2. Lekkere snelle nummers met pit die ook nog echt rocken ook! Alle nummers + DLC van Rock Band 1 overgezet en ik heb nu 210 nummers! \o/
     
  7. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn zusje van 13 speelt gewoon op medium hoor:p Geen enkel probleem. Ik ben nu aan mn 2de bundel begonnen. Deed de rode tom en de groene tom het matig. Khad er genoeg van en heb hem maar opengeschroefd en er de plakbandmethode op toegepast. Nu werkt het beter:p
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand bij ons pakte medium ook heel snel op. Zeker bij de eerste nummers is het goed te doen. Zodoende speel ik in GH:WT al wat nummers op hard, terwijl dat in GH3 voor mij geen doen is. En dan hebben ze nog een makkelijkere graad toegevoegd, waarbij het niet uitmaakt welke kleur je aanslaat. :9

    Persoonlijk blijf ik gitaar wat leuker vinden. Zou hier ook eens de plakband/tape methode moeten gebruiken, zodat ie de drums wat beter registreert bij hits. Daarnaast blijf ik erbij dat de drums wat teveel lawaai produceert. Als je zelf speelt hoor je de drums in de game amper en als iemand naast je zit te drummen raak je snel afgeleid of heb je het idee dat ie maar wat zit te rammen.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  9. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    GHWT kopen en RB2 los kopen lijkt me de beste oplossing. Ben ik ook van plan.
     
  10. brute nl

    brute nl Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gewoon beide, rock band 2 en guitar hero world tour, dus dat is dubbel rocken :D
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon alleen Rock Band 2, ik heb daar nog niemand negatief over gehoord, hierover voordurend, zegt wat lijkt mij.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even zitten drummen, ben er toch niet van overtuigd. Geen zin om tape erop te plakken, zodat ie dan beter registreert. Daarnaast zijn de drums op de lagere moeilijkheidsgraden vaak erg eentonig en veelal hetzelfde. Pak dan toch liever de gitaar.
     
  13. MisterX333

    MisterX333 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de halve stad afgestruind op zoek naar de complete set. Zijn deze nergens meer verkrijgbaar??
     
  14. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er nog iemand die net als ik bij gcshop heeft besteld (en hem niet heeft gecancelled) vandaag bericht gehad dat hij opgestuurd is? Hij stond daar op de site op de 25, maar ik heb nog geen bericht gehad. Doen ze dat daar altijd?
     
  15. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook al afgebeld naar de GC, is toch geen stijl? laat dan iig iets weten.
    Maar we hebbe alle winkels hier afgebeld en er was er nog eentje die hem had. gereserveerd en meteen Gcshop afgebeld. Hij wist meteen wat ik wilde anulleren :lol:
    En dan heb je hem eenmaal......en dan nog op je fietsje naar huis :p gelukkig is de albert heijn erg sociaal met zijn karretjes :b:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  16. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    als je rock band 1/2 nog niet hebt zal dit echt een toffe game worde!;) en de zanger heeft wel starpower en multiplier(alleen dat laatste werkt voor geen meter:9)
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Jeej, vandaag belde de lokale gameshop tot mijn game met gitaar binnen was.
    Dit is mijn eerste Guitar Hero game, dus erg goed ben ik nog niet.
    Al vond ik What I've Done wel heel makkelijk, op Easy tho. :cool:

    Hopelijk ook deze week de microfoon binnen.
     
  18. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, had ook nog nooit een GH game gehad, enkel op de controller wat gespeeld van iemand geleend. Nouw met de gitaar dit spel, maar de eerste 2 moeilijksheidsgraden toch maar overgeslagen en naar medium gegaan. Gaat redelijk goed, niet perfect maar toch. Het zal nog wel even duren voordat ik dit doorheb. Is er nergens een newb guide ofzo, of is het echt alleen maar oefenen oefenen oefenen?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat laatste :D
     
  20. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan om dit spel te kopen alleen als ik bijv het spel koop met gitaar en later besluit toch het drumstel te willen kopen, waar kan ik die kopen? Want ik zie alleen maar bundels waarbij het spel erbij zit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina