1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ff 'n aantal vraagjes:
    -Zijn er nog nadelen aan het bestellen van GHWT uit het buitenland, iets met regiogebonden nummers o.i.d.?
    - Kun je met elke USB-microfoon GHWT spelen?
    - Kun je minder dingen doen in het spel als je met 'n GH 2 gitaar speelt (geen slider enzo), is dat nadelig?
    - Metallica Death Magnetic pack, kun je die ook zingen?

    alvast bedankt aan degene die ze beantwoord
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk is

    Hi duncan maagdenberg ,
    We wanted to let you know that your request has been shipped.

    You were shipped the following:
    Cymbol Orange Xbox 360 World Tour Cymbal (Orange)

    Shipping Method:
    Post


    nou nog het main part en ook ik kan wee drummen

    - het is niet regio gebonden
    - dat weet ik niet misschien iemand anders?
    - je kan alleen niet sliden maar dat doe ik iig niet en ik denk niet dat het echt een belangrijke toevoeging is
    - als het goed is wel daar kan ik je vrijdag antwoord op geven want dan heb ik em
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
  3. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, instrumenten werken niet helemaal, maar wat er precies niet werkt is me onduidelijk(zal ongetwijfeld al 10000x gezegd zijn:+)

    iets met de cymbols/cymbals:p? sl
    En wat is dat touchpad?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal maar een beetje gezeik hoor..
    slider doet het gewoon normaal en ik vind het vaak best handig.. drums doen het ook perfect bij mij en ik vind het mijn geld wel waard.
    en zo kutte nummers zijn het nou ook weer niet, er zitten veel goede tussen. alleen tool is echte vage veel te lange zooi.

    PS: mijn strumbar piept :mad:
     
  5. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me 100% bij aan, incl piepen strumbar.
    Mijn kabeltje is nogsteeds niet opgestuurd, iemand wel een mailtje gekregen dat het verstuurd is?
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ;) maar ik heb hem nog niet..
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gozer, wat is er handig aan een touchpad? NIKS! Het voegt niks toe! Dus ik vraag me echt af waar je de handigheid in ziet. :9
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die noten waar je het kan doen (met paars lijntje ertussen) is het vaak echt veel makkelijker omdat het niet uitmaakt als je tussendoor foute noten raakt.. je kunt gewoon sliden en dan raak je vaak al bijna alle noten.. + het biedt wat afwisseling.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan kan ook met de gewone fretboard. Dus dat maakt niks uit. :eek: En de afwisseling..tsja, je moet er dan maar van houden. 8)
     
  10. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij het fretboard kan je niet lekker overheen glijden :D.
    Kdenk dat iedereen hier wel een eigen mening over heeft of het nou werkt of niet.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar het is een feit dat het gewoon hetzelfde werkt als de gewone fretboard. Mijn mening is dat het niks toevoegt, dus dat je er gewoon niks aan hebt..
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ach je hebt er toch geen last van.. ik weet zeker dat de gitaar zonder de slider even duur zou zijn geweest ;)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee oke, maar ik vind het wel dom dat het er op zit. Zitten ze ons helemaal lekker te maken met een mooi touchpad, en helemaal speciale touch sections in de nummers. En dan blijkt het toch weer dat je er niks aan hebt.
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, daar heb je een . (<---Punt)
     
  15. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het me geld ook wel waard hoor. Alleen jammer dat er een cymbal van mij op onmogelijke manier stuk is. Bij mij is de aansluiting stuk , je stopt hem er helemaal in en hij doet niks en een paar mm dan is hij heel slecht reagerend. Ik krijg wel een nieuwe dus dat is verder geen probleem:D. Alleen dat piepje waar iedereen het over heeft... bedoel je dat klik geluid bij het strummen naar beneden ofz of iets anders? Ik heb wel gewoon een klik geluid alleen dat is niet piepend ofzo. Touchpad vind ik tot nu toe ook niet zo handig. Ik zit altijd met me vinger op blauw en oranje tegelijk en als ik terug ga moet ik eerst me hand weer helemaal goed leggen en dan mis ik weer noten.

    Band spelen is ook leuk , alleen ik vind nooit iemand om mee te spelen. Brunow en ik ownen lekker op hard guitar/bass, jammer dat ik alleen geen ritme kan houden bij de bass. Ik verlies het altijd in het midden.:mad:

    Trouwens BassieJ , Hoe vet is RB2 nou? Wil hem er wel bij kopen denk ik alleen ik twijfel een beetje... en hoe speel je de career enz.?
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    |-----------------------------------------|

    Zo leuk!

    Carreer doe ik niet, deed ik eigenlijk alleen om nummers te unlocken. Voor de rest gewoon quickplay gedaan. Die achievements boeien me toch niet meer zo erg. :)

    Setlist vind ik in Rock Band 2 vetter, maar dat ligt gewoon puur aan mijn smaak van muziek. :)
     
  17. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem met de cymbal. maar die vvan mij is vandaag verzonden. helaas heeft me rode pad het ook begeven en die heb ik later aangevraagd
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja, ik denk dat Activision gewoon iets nieuws wilde maken, en niet kon bedenken wat ze nou bij die gitaar moesten doen. 6 knopjes? of een rijtje van 5 naast de oorspronkelijke 5? Het is niet alsof de slidebar het spel onspeelbaar maakt, het werkt gewoon niet zo lekker als gehoopt; maar het is wél vergelijkbaar met hoe echte gitaristen spelen.
     
  19. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Net in dit topic proberen te zoeken, maar niet kunnen vinden:

    Iemand enig idee hoe de RMA aanvraag van een gitaar in z'n werk gaat? Mijn gitaar gaat regelmatig gewoon op eigen initiatief strummen. Nu heb ik afgelopen weekend een aanvraag ingediend, maar tot op heden nog niks gehoord.
    Zouden ze 'gewoon' een nieuwe sturen, of zou ik 'm ter reparatie moeten opsturen? :confused:

    USB-midi kabel tegelijkertijd aangevraagd, en ook daar nog niks van gehoord. Ben benieuwd :)
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gebruiken jullie eigenlijk bij Medium en hoger jullie pink?
    Of doen jullie alles met drie vingers. :)

    Net namelijk Medium geprobeerd met me pink erbij.
    Ging opzich wel goed, heb nu alleen last van me pink.
    En heb helemaal niet zo lang gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina