1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan trouwens bevestigen dat je RB1 kan spelen met het drumstel van GHWT. :) Er staat een vraagtekentje in de tabel daar, dus ik zeg het maar even.

2. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    thnx allebei! :D

3. Atti Mike

Atti Mike Rest in peace

Leuk Bevonden:
    0
  4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game met drums op medium uitgespeeld. Met drums is de game ( vind ik) niet echt speciaal. Heb natuurlijk ook op medium gespeeld, maar verder dan rood geel rood geel roodgeel bass ging het niet echt helaas.

Het gitaar gedeelte daarintegen is weer wel goed, speel nu op expert en dat gaat wel prima, soms erg lastig maar tot nu toe wel te doen.

5. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook bij RB zo , drums is altijd hetzelfde , veranderd niet vaak.

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    expert uitgespeeld met gitaar, woot woot

7. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat heb ik ook gehad, na een uur op en neer doet die het als goed is weer (misschien in spelen ofzo), maar daarna begon die van mij uit zichzelf noten te spelen dus had ik alsnog omgewisselt ;)

8. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zit daar toch vaker ook op de andere troms te rammen. De muziek van rock band vind ik gewoon beter,

9. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de drums ook niet bijster interessant, maarja.. met een groepje is het wel leuk.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij snellere nummers vind ik de drumkit vaak niet goed reageren, je mist heel veel noten, terwijl je ze wel goed aanslaat. Drumkit registreerd ze gewoon te traag.

11. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , ik sla altijd net niet op de noot. Dan mis je ze allemaal.
    Heb al rank 18 = 80.000 + en 35 of 36 achievments.:b::thumbs:

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren eindelijk mijn Full Band kit binnen gekregen, en alles werkt prima! Drumkit doet alles wat ik doe, en is niks vertraagd oid. De gitaar is vind ik echt een heel mooi ding!

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag het Nirvana pack gehaald. :cool:
    - You Know You're Right
    - Sliver
    - Negative Creep

Er is ook nog een Europees pack gereleased, iemand die al gespeeld?

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het werkt soms te kut omdat hij je hi-hat (de gele) zit als een tom... Erg verwarrend :9

15. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om Guitar Hero World Tour met gitaar te gaan halen.

Vaak bij vrienden gespeeld, maar steeds kreeg ik na een paar minuten (!!!!!) kramp in me pols. Ik heb hem al geprobeerd om op andere manieren vast te houden maar zonder succes.

Ben ik gewoon niet gemaakt voor Guitar Hero of is dit een kwestie van wennen?

Want als ik er niet voor gemaakt ben dan heb ik er uiteraard ook geen €100,- voor over.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat niemand speciaal gemaakt is voor GH:WT (dit terzijde). :cool:

Maar als je echt na enkele minuten al last krijgt, is het misschien wel iets met je hand. Lijkt me echter dan dat het vaker voor zou komen bij andere dingen ook. Is dit het geval denk ik dat je het beter even na kan laten kijken.

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan op welke moeilijkheid. op hard krijg ik vaak bij die tak-tak-taknummers ook kramp.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet welke pols je bedoelt, maar ik krijg zelf wel snel last van m'n linkerarm (die dus voor de fretbuttons is). Komt gewoon omdat ik hem op de een of andere manier niet goed weet te ontspannen en juist continu heel erg aangespannen houdt. Eerst had ik dit op medium enzo, maar nu ik wat verder en beter ben vind ik medium zo makkelijk dat ik het daar nooit meer bij heb. Op Hard en Expert wil het wel eens voorkomen bij de meer moeilijke nummers. Dat aanspannen is een automatisme, maar is volgens mij dus best vanaf te komen. Wat ik soms zelfs gedaan heb is gewoon even tussen de nummers door iets anders doen, arm tot rust laten komen en daarna weer een paar tracks spelen. Games zijn te leuk om het door zoiets niet te kopen. :)

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik juist bij de strumbar :+

20. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het inderdaad ook bij me linkerpols. Heb het net ook weer 2 uurtjes gespeeld en kreeg nu pas na een kwartier kramp. Gaat dus steeds beter :) .

Ga hem morgen halen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina