Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes man, wil jij anders met ons drummen??

2. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drummen zit ik nu op medium/hard...
    Bass expert hoef ik nu alleen BYOB nog...

3. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij bass op expert ook beetje vast, net bij Stranglehold op 98% gefaald:eek: IK baalde zo erg. Ik zit vast bij Stranglehold, Santeria en Trapped under ice. Trapped under ice kan ik op 100% op medium bass maar expert is toch wat anders:eek:
    Wat is je GT?

4. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen touchpad:+:9

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn drumkit disconnect elke 15 seconden en nieuwe batterijen helpen niet :D

6. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn het maar weinige liedjes die ik op expert spelen kan. Denk aan Monsoon, What I've done. Enkel die makkelijkere nummers. De rest is veel te verwarren, heb je een lange groene noot, en dan daarnaast (naast het vasthouden van die groene) een rode, en dan herhaald dit zich een paar keer. Kom er maar niet uit hoe dit moet. Ligt het echt aan mij, of moet je dit nou echt iedere dag spelen om na een maand op expert te kunnen spelen?

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja. Dit is echt oefenen, oefenen en nog is oefenen :)

8. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is pumpfer. Trapped under ice is best lastig ja... Ik heb hem gehaald met Hyperbass 3 dacht ik. Santeria is best makkelijk eigenlijk:+ Probeer niet van de hammer on uit te gaan en gewoon elke noot te strummen. Stranglehold moet ik nog doen kom ik net achter. Dus dat ga ik zo ff proberen. Ik weet wel dat het een lang,saai kut nummer is:D. Zit met vocals op 56% , die moet ook nog in de vakantie naar 100%. Dan word het achievements/geld jagen.:9

xbox360fr33k@

Het is inderdaad oefenen... Met Guitar Hero 2 zat ik altijd een maand vast op 1 liedje, die ik kan elke dag aan het oefenen was en uiteindelijk met moeite lukte.

Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd;)
    EN net na veel zwoegen-en-overspringen-naar-1e-en-2e-positie-in-sneltreintempo-op-expert Assassin gehaald:D
    Nu alleen nog B.Y.O.B, Overkill en Prisoners of Society op Expert en de achievement is binnen.

10. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    M'n voetpedaal voor de drumkit is helaas overleden. Iemand enig idee waar je losse pedalen kan bestellen?

11. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Post ik het hier ook nog maar een keer:

Als je hier naartoe gaat: http://www.redoctanegames.com/Warranty/

Dan klik je op Europe dan English dan je aankoop datum , platform , game en dan krijg je een lijst met dingen die je kan aanvragen:

Xbox 360 World Tour Wireless Guitar
    Xbox 360 World Tour Drum Main Pads
    Xbox 360 World Tour Cymbal (Orange)
    Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow)
    Xbox 360 World Tour Drum Pedal
    Guitar Hero World Tour Drum Stand
    Xbox 360 World Tour Drum Mic
    Guitar Hero USB Midi
    Orange and Yellow Cymbals Nuts Pack
    Xbox 360 World Tour Drum Sticks

SusPenZz@
    Overkill had ik ook dikke problemen mee. Toch met moeite gehaald en Prisoners of Society is weer heel makkelijk. Heb nu alles gehaald behalve BYOB dus geen achievement nog:'-(

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Overkill ging in een keer bij mij, en nu doe ik al 3 uur achter elkaar Prisoners of society achter elkaar !! Die lukt mij noooit. Ik kom wel steeds verder. Hoe heb jij em gehaald???

13. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welk stuk ga je af? Het is gewoon 1 noot - 2x open - 1 noot enz.
    Op het snelle stuk strum ik gewoon door en af en toe rood aan raken. Dan blijf je wel in het groen.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ging telkens af op het laatste gedeelte, waar je constant groen moest aanslaan en ondertussen oranje blauw geel rood oranje enz. Maar ik heb hem nu eindelijk gehaald:D Maar nu zit ik weer vast bij BYOB. Die is egt ONMOGELIJK. Ik raak alle noten gewoon en toch fail ik gelijk al:confused: Wat ik ook probeer het lukt gewoon niet.

15. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zelfde voor mij. Die is echt onmogelijk , ik ga altijd af op 11%...

16. I Jonkie I

I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

Leuk Bevonden:
    0
  17. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Gister BYOB eindelijk gehaald, normaal faalde ik na 13% en toen opeens speelde ik em tot 75% en toen dacht ik: Oke ik kan hem halen, en toen even later faalde ik op 98% omdat ik in plaats van blauw, geel aansloeg...en toen deed ik em nog een keer een haalde ik em. Ik had het truckje na een tijdje dooor.
    OJA, nog bedankt dat je gister met ons wou zingen hea.!

@ I Jonkie I,
    Waarschijnlijk is dat de game-only, dus zonder instrumenten. Tenminste Solus lijkt op Solo = alleen.

Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je een career op Expert begint en je komt er op het einde achter dat je het niet kan halen, is het dan mogelijk om alleen voor die laatste paar nummers terug te gaan naar Hard? (of in het geval van de drums naar Easy :+)

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Dont think soO-)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    k*t :+
    Er zuigt niks harder dan er op het laatste achter komen dat je nét niet goed genoeg bent om een bepaalde career te voltooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina