1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Is hij nog door iemand in een winkel gespot?

    Ik heb een aantal FRS'en afgebeld en die hebben hem nog niet binnen.
    De media markt veracht hem vandaag nog.
     
  2. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bij niemand niet... Heb er ook al een mail over verzonden maar nog geen antwoord. Als ik reply krijg post ik 'm hier wel.
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    12game heeft vandaag mijn super bundle verzonden :D
     
  4. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand op een ander forum kreeg een mail van bol.com met een code waarmee hij die extra gitaar kon bestellen..... Wel beter dus voor de mensen bij bol.com en wat betreft gcshop. Die hebben vandaag ps3 bundels binnen gekregen. En van de Wii en 360 nog niks. Bel ze vanmiddag nog wel ff op. Ze hopen dat ze morgen binnen komen, vandaag zal dat waarschijnlijk al niet meer mogelijk zijn.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat verwacht ik ook niet inderdaad. Mijn bestelling staat nog steeds op "Betaald". Mocht GCshop op mijn mail of status reageren zal ik het direct melden :)
     
  6. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks gehoord van consoleshop , ik baal:'-(
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    TNT pakketdienst werkt tot 21.30 :)
     
  8. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij is dat ook nog het geval. Maar ik haal mijn bundel bij gcshop op. Misschien dat ik hem dan morgen toch nog op kan halen.
     
  9. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! Want ik weet zeker dat ik optijd was... ze hebben namelijk op een gegeven moment deze actie van de site gehaald omdat er teveel preorders binnen kwamen.. ik heb hem op 5 okt. besteld... dus moet wel goed zijn dacht ik zo
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  10. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH:mad: Belde gcshop en die verwachten hem morgen ook nog geen eens binnen te hebben. Het zal waarschijnlijk begin volgende week worden.Je kan wel de bestellingen annuleren, maargoed dan heb je je geld ook niet meteen terug. Was nog een klein kansje op morgen maar hij was er bang voor.
     
  11. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juiste een mailtje van GC shop dat het voor 95% zeker was dat ik hem morgen in huis had.....We zullen wel zien. Ik pre-order iig nooit meer. Bij GTA IV heb ik hem ook gewoon in de winkel moeten halen omdat die R*kkers van Xboxhome he niet hadden verzonden. Fokking half jaar van tevoren besteld toen.
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    precies zelfde gehoort toen ik belde|:-
     
  13. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan zie je ook nog mensen op forums die hem gister bij bart smit bestelde en ook nog vandaag verzonden is . Kut zooi:'-(
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Via Bol.com hadden ze hem gister ook al in huis.

    Net nog even met een collega op hard gespeeld. Paar nummers lukte nog best aardig. Snellere tempo en voornamelijk de oranje knop is even wennen, maar sommige nummers wisten we al redelijk goed te voltooien (en een paar failden we nog big time).
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Godverdetyfuz.

    Ga ik net ff met m'n zus naar Diemen Centrum (klein kutwinkelcentrumpje waar je enige kans op games de plaatselijke Music Store is) en wat zie ik liggen? 2 gloednieuwe dozen met de volledige set van GHWT. Staat daar gewoon te staan, en ik kan 'm niet kopen omdat ik 'm al bij GCshop besteld heb, wat dus wss volgende week wordt als ik de mensen boven me mag geloven. :mad:

    Maar @ Justino: Waarom is het bij jou wel zo zeker dat je hem morgen hebt en de rest zaterdag / volgende week? Wanneer heb je besteld? En wat is je orderstatus nu?
     
  16. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 23 augustus betaald bij gcshop. Ik ben er dus vroeg bij. Mij gaat het er niet om dat ik hem perse morgen binnenheb. Ik vind het gewoon lekker dat ik straks de laagste prijs heb betaald.
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een stress hier in dit topic :+
     
  18. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Freaking set is nergens meer verkrijgbaar door een leverings probleem hebben de meeste leveranciers er maar 1 van de 3 versies gehad.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom staan er dan twee in een kutdorpje als Diemen... :9
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *zucht*
    Nog steeds niks van Gamehubs gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina