1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moet je denk ik zowieso van minimaal 3 dagen uitgaan? moet van bank naar bank he. Kijk als het van postbank naar postbank gaat staat het er meteen op. maar van postbank naar rabobank duurt wel een paar dagen.
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Wtf, ik heb gisteren een zwaar vet nummer gemaakt in de music studio. Wilde em vandaag spelen en kan alleen kiezen voor bass en rhytmguitar. Juist de solo gitaar is vet, als ik de bass delete dan kan ik alleen keyboard en rhytmguitar kiezen. Iemand een idee!?

    Ik heb dit nummer namelijk nagemaakt, heeft wat tijd gekost. De piano/viool etc. is de sologitaar:


    http://www.youtube.com/watch?v=IK90Ys2LhSo
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wow, heb je die al geupload? Die wil ik echt graag spelen namelijk _O_
     
  4. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad die zou ik ook wel willen spelen :D
     
  5. phusebox

    phusebox Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog meer mensen die GHWT op Firstlook besteld hebben en hem dus net zoals mij ZONDER de beloofde extra gitaar hebben gekregen?
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dus screwed, 3 maanden terug gepre-ordered bij de plaatselijke FRS, word net gebeld dat hij hem voorlopig niet binnen krijgt... wat een feest!
     
  7. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    uitlevering is een puinhoop bedankt activision....

    Hi Marco,



    Het is zogezegd een zootje (ik moet me even inhouden ;)) in heel Europa qua levering van super Bundles. Wij hebben in Delft de PS3 Superbundles. Ik hoor dat Bart Smit alleen Wii versie (weet niet precies welke bundle). Van de Xbox360 versie WEET ik dat er een paar mensen zijn die die nu hebben, maar geen idee waar.



    Anyway, ja we hopen alles vandaag gewoon van Activision te krijgen.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand nog tips hoe je je hand moet houden wanneer je op hard speelt en de oranje knop erbij krijgt?

    Probeerde eerst door alle vingers positie op te schuiven, zodat pink op oranje rust en je met wijsvinger rood/groen moet doen, maar dan ben ik na 2 tellen de kluts kwijt en weet ik niet meer welke vinger op welke knop zit. Rood en groen kan ik dan ook niet tegelijk aanslaan.
    Later geprobeerd door medium positie vast te houden en dan af en toe hand opschuifen, zodat je pink op oranje ipv op blauw zit. Werkt wel redelijk. Is nog wel even oefenen.
    Bij de lastigere nummers ga ik sowieso al snel de mist in op hard. Snel van kleuren wisselen als rood/blaw - blauw - rood/blauw - groen - geel/groen - rood/blauw - geel/groen etc, lukt me nog niet.
     
  9. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    De overgang van medium naar hard is echt erg moeilijk. Dat komt omdat je moet gaan spelen met je pink op oranje en je wijsvinger op rood en je moet terug kunnen schakelen naar pink op blauw en wijsvinger op groen. Voordat je dat helemaal onder controle hebt, ben je alweer een tijdje verder.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er is eigenlijk niet echt een tip, of truukje om dit te doen. Je moet gewoon oefenen, oefenen en nog is oefenen. Op een gegeven moment krijg je vanzelf de feeling, en schuif je je hand zonder dat je het eigenlijk nog doorhebt.
     
  11. XBRyan

    XBRyan oi

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    De guitar+game van 100eur.
     
  12. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die bij digitala besteld hebben:
    ze hebben alleen ps3 bundels binnen gekregen, begin volgende week krijgen ze de 360 bundels binnen.
     
  13. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Consoleshop heeft nog steeds als enige de Actuele status van de Full Band Bundle op 21 november staan. Ik snap er niks van, me email is al onderweg.
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Status van GCshop staat nog steeds op betaald, dus tenzij ze niet aan actuele statusveranderingen doen zal het wel niet vandaag worden :'-( En dat terwijl ik gewoon naar de Music Store hiero zou kunnen lopen en 'm daar kopen, maar GCshop heeft m'n geld... :mad:
     
  15. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal van GCshop was al duidelijk:emo: Consoleshop niet , alles behalve de PS3 versies zijn verplaats naar 26 november maar de xbox 360 versie staat nog steeds op 21 november.

    Gcshop heeft alleen maar ps3 versies en krijgen volgende week de xbox 360 versie.
     
  16. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dimension plus heeft ook nog geen xbox 360 binnen gekregen , ga me preorder zo ongedaan maken , heb m gehaal bij de gewone ouwe vertroude bart smit om de hoek de hele bundel voor de xbox 360.
     
  17. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaat iedereen er gewoon mee akkoord dat het later komt?
    Als je verdomme 4 maanden geleden hebt besteld en het dan niet op de release binnen hebt is dat toch ronduit belachelijk? En al helemaal als je hem nu al gewoon bij FRS ofzo kan krijgen. heb het ook al meegemaakt met GTAIV. Die mensen hebben tijd genoeg gehad om hun zaakjes op orde te krijgen.
    F*CK GCSHOP!!!!!!!
     
  18. pimmos87

    pimmos87 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ook een pre-order staan bij Consoleshop. Net maar eventjes gebeld.

    Volgens die gozer krijgen ze ze vanmiddag binnen (laat in de middag rond 4 uur) en gaan ze dan meteen op de post. Als het goed is dus morgen in bezit.

    Mocht het veranderen zou ik een mailtje krijgen, dus zodra ik meer weet deel ik het hier.
     
  19. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heee, dat zei mijn innerlijke ik ook:9
    tis heel simpel, als ik zaterdag niet rock gaan er doden vallen....:)
     
  20. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend van mij dacht hem ook morge in huis te hebbe, hij krijgt hem over 3/4 weke..:9 ben ik ff blij dat ik hem al heb\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina