1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nog niet, probeer em te perfectioneren. Balen is dat je niet verschillende gitaareffecten kan gebruiken voor 1 gitaar. Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik de lead moet spelen. Ik zal wel eens een previewtje uploaden en je een bericht sturen
     
  2. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat op tracktrace.nl dat het facking pakketje bezorgd is maar ik heb het niet godverredomme
     
  3. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ermee akkoord, omdat ik nooit eerder problemen heb gehad met pre-orders bij GC-shop. Zij kunnen er in dit geval niets aan doen dat ze de 360 versie nog niet binnen hebben. Zij zijn afhankelijk van de leverancier, dar moet je naar wijzen, niet naar gcshop.
     
  4. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met je mee , ik heb ook de full band bundle en hij staat nog steeds op 21 november. Wanneer had jij hem besteld? Laten we hopen dat we morgen kunnen spelen!
     
  5. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik neem het ze dus wel kwalijk. zeggen in de mail dat hij er op tijd is en dan niet eens iets laten weten wanneer er vertraging is. Met geld ontvangen zijn ze wel snel mee.
     
  6. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL:+ heb net de complete kit gehaald voor maar 99,99 :emo: 8) THANKS INTERTOYS!!! :thumbs:
     
  7. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk niet hun schuld. De fout licht bij Activision. Hun maken het , dan gaan ze het verspreiden naar de leveranciers en bijv. GCshop koopt het daar en die geven het vervolgens aan ons.

    Nu is het zo :
    Activision verspreid het niet, of te weinig of te laat. Leveranciers hebben de aantallen niet die de webshops hebben besteld en dus krijgen wij niks.
    Het is nu al bijna een maand in Amerika uit dus snap ik echt niet hoe ze nou nog te laat ermee zijn.

    Ik heb weer hoop na het bericht van pimmos87, dat ik mischien morgen kan gaan beginnen. Laten we het hopen!


    edit:

    x15killer je bedoeld de game+guitar bundle denk ik?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  8. Hawkeh

    Hawkeh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemmi,

    Ik heb GH WT ge-preorderd bij GCshop. Ik wil het op een andere plaats bestellen/halen. Maar GCshop reageerd al meer dan een dag niet op de e-mail en de telefoon is ook niet bereikbaar. Ik kan dit niet echt service noemen.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Jep, krijg hele tijd in gesprek nu al half uur lang
     
  10. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat nu op de site van dimension plus (wel bekend):

    LEVERDATUM!
    Doordat Activision logistiek niet bij machte is de World Tour games op tijd de Europese markt in te krijgen, is het mogelijk dat diverse uitvoeringen van de game later en verspreid in de Nederlandse winkels zullen verschijnen. Wij betreuren de situatie en zijn ook ontevreden als u, maar verzoeken u de site in de gaten te houden voor beschikbaarheidsinformatie (onze mensen weten niet meer dan dit). Reserveerders ontvangen mail zodra hun item binnen komt.
     
  11. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de bol.com bestellers:

    Geachte klant,





    Onlangs heeft bij bol.com de Guitar Hero IV Super Bundel besteld onder bestelnummer

    653*****. Omdat u dit artikel heeft gereserveerd heeft u recht op een extra gitaar zodat de band compleet is.



    U krijgt uiterlijk 26 november een code toegstuurd waarmee u deze gitaar kunt bestellen op de website van bol.com. Deze code is te gebruiken van 24 november t/m 31 december.



    Onze excuses voor het ongemak.
     
  12. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de fout van hun daarna. Als hun gewoon gister op de site zetten van:
    Er zijn leveringsprobleem blablabla en een nieuwe verwachte datum + opties om te annuleren. Dan was er ook niet zo'n probleem...

    Ik wacht nog op consoleshop , ze kunnen tot 22.00 verzenden dus er is nog hoop.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan er zelf vrij weinig aan doen en zeiken hier heeft ook weinig zin, maar ik vind het gewoon een erg slecte zaak dat GCshop gewoon niks van zich laat horen. Geen bericht op de site, geen mail, en geen status update. Denk dat ik de hele zaak maar stop ga zetten, en het ergens anders vandaan ga toveren.
     
  14. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe zeg met dit spel. Eerst had ik de bundel met gitaar besteld bij Bart Smit, maar daar kreeg ik een mail dat mijn bestelling werd geannuleerd...Er stond niet bij waarom. Toen maar dezelfde bundel bij bol.com besteld, maar daar bleek de levertijd ineens 3-4 dagen te zijn. Die bestelling toen maar geannuleerd en nu dus maar de superbundel besteld bij bol.com. Als het goed is, heb ik hem morgen binnen. Zo niet, dan word ik gek :eek: Anders moet ik maar heel de stad af gaan speuren naar een setje...
     
  15. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij gcshop vanmiddag geannuleerd, want bij de media markt hier hebben ze er complete containers vol van:9 Kon ze vanmiddag ook niet aan de lijn krijgen maar heb ze om 4 uur gemailt en krijg net een mailtje dat het geannuleerd is. MOOOOOOOOOOOI:D
     
  16. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
  17. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GayCshop net gemailt, ze krijgen begin volgende week pas hun lading binnen.
    Ballentent daar zeg. Kan woensdag op zn vroegst pas spelen.....Dat ze niet ff iets op hun site zetten zeg.. Alweer een eens maar nooit meer ervaring. net als die ik met de release van GTAIV bij Xboxhome had..
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wanneer krijg je dan je geld? weet je dat? want dan annuleer ik hem ook morgen even. En dan koop ik hem wel gewoon bij MediaMarkt. Heb het geld om hem nu te kopen voordat ik het geld terugkrijg :+
     
  19. Hawkeh

    Hawkeh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je mij vertellen of je bij mediamarkt online besteld of langs gaat om hem te kopen? Want ik wil hem wel graag zo snel mogelijk. Ook bij bol.com kun je hem bestellen en zou hij morgen in huis moeten zijn. kan iemand mij vertellen welke van de 2 waarsschijnlijk de beste/snelste optie is?
     
  20. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem:
    Mijn drumset connect niet met mijn xbox. Ik doe alles gewoon goed zoals het hoort, maar op een of andere manier connect ie gwn niet.
    M'n gitaar daarentegen connect wel..
    Iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina