1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja in RB2. :+

Oh, en als je van plan ben om veel te gaan zingen, dan zal ik trouwens voor RB gaan. Want zingen in GH is FAIL.

2. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee eigenlijk niet, ik haal toch geen hoge noten. Zelfs met liedjes van Acda de munnik heb ik nog problemen om die fatsoenlijk eruit te krijgen:'-(. Zoals ik zal zei, eigenlijk meer voor de drums. En die van GH zijn stiller, en voelen blijkbaar retefijn aan:emo:.

Edit: Ik zie op youtube dat heel veel nummers met rood word gespeelt, gaat deze daarom zo snel kaputos?

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wie van jullie heeft Death Magnatic gedownload?

En hoe istie? :)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Death Magnetic is vet. PERIOD. Goeie solo's, uitdagende charts, de nummers...mja, weet niet. The Day That Never Comes is echt een gigantisch zeiknummer. Dat weet ik wel.

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maarja, Metallica is kick ass :D

Waar kun je nou stokken kopen die zwart metallic zijn met evt nog een melig iets erop. Ze moeten de zelfde lengte en dikte hebben als de standaard stokken.
    Ook is het wel handig als ze een beetje een zacht topje hebben :)

6. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de ontwikkeling van de instrumenten. Betaal ik nu 170 euro voor 1 game? Of speel ik over een jaar nog met deze instrumenten nieuwe games"?

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er vanuit dat ze het hierbij laten, misschien nog speciale uitvoeringen bij een bepaalde game, maar dan kan je deze er ook op gebruiken. Hoewel ze van mij wel een nieuw drumstel mogen uitbrengen met een stevige rode pad...

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Neem aan dat het zeker niet voor 1 game is! De komende paar games zullen dat ook wel gewoon ondersteunen

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    In welke game zijn de drums eigenlijk moeilijker?

In Rock Band 2 of in GHWT?

10. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf alleen WT gespeeld, maar van wat ik gezien heb zit er niet superveel verschil in. Ligt ook natuurlijk aan de nummers. Heb alleen ac/dc rock band en die kon ik op expert uitspelen terwijl ik op hard speelde in WT. Dat waren dan weer makkelijke nummers op twee na.

Anders ff op yourube paar filmpjes bekijken van nummers uit de games. Kan je ook gelijk vergelijken met elkaar aangezien sommige nummers in beide games zitten

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee man als je dat al een zeiknummer vindt wtf?!

12. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Day that never comes is zo vet man.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand hoe het zit met garantie met de xplorer gitaar controller?
    Vraag:

- Kan het zonder bon?

Ik heb zelf wel de verpakking maar geen bon, heb ik dan nog wel garantie of niet?

- Komen ze het ophalen of moet je het zelf versturen?

Komen ze hem dus ophalen of moet je het zelf versturen en dus ook zelf de verzendskosten betalen?

Ik vraag dit omdat mijn 100% NIEUWE controller kapot is en die heb ik bij ebay besteld, ik kan hem wel weer opsturen maar dat kost me nou weer 12 euro verzendkosten :mad: het probleem met de gitaar is dat ik gewoon alles kan doen in het menu maar bij het spelen komt er als ik een noot indrukt en strum ''Controller disconnect'' en dan krijg ik me gitaar dus ook niet meer aan wel 5 seconden erna maar dan disconnect ie weer, hij zit gewoon vast met een usb kabel dus hij moet zoiezo niet kunnen disconnecten :mad:

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  14. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF!

Ik belde vorige week Bart smit op om te vragen wat Guitar hero world tour koste. Zeiden ze tegen mij 170 euro, nou valt er gisteren een boekje van de BS op de mat daar staat godverdomme 195 in!!! WTH?!?

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of je de gitaar carreer ook zsm kan doorlopen door niet alle gigs te doen maar alleen degene die in het volgende blokje zitten? Ik heb niet zo zin in al die nummers te doen want ze zijn echt te saaai.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Diegene die je niet hoeft te kopen moet je dacht ik spelen. Zijn in dat geval slechts een paar nummers die je niet zou hoeven spelen.
    Enerzijds lekker dat er veel nummers in zit, anderzijds is de carreer enorm lang en saai. Sowieso vind ik de tracklist hoop saaie, langdradige nummers bevatten. Zitten nu ook geen leuke bossbattles meer in, wat de carreer nog een beetje leuk kon houden.

17. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar genaaid, gisteren gebeld. Zeiden ze dat ze het niet meer voor 170 kunnen leveren. Moet dus nu naar Free Record shop. Daar was ie ook 170, anders word het toch 200 neertellen :Z .

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die iets weet? En waar?

19. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in een muziekzaak ofzo? Nja, ik zelf ga ff kijken. 200 is wel veel, miss kan ik nog wat ritselen bij BS voor 170.

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, had net gewoon maar 6 noten gemist op The Unforgiven III Expert Drums. En op The End Of The Line maar 16.

Deel Deze Pagina