"The Bitter End" Placebo "Cadillac Solitario" (Live) Loquillo y Trogloditas "Adrenalina" Finley Voor 11 Juni. Bwegh... Gelukkig krijgt Rock Band 12 pack Iron Maiden
Een maand later wordt ik gebeld dat er een nieuwe Guitar Hero voor me klaar ligt. Ze hadden hem opgestuurd maar tot op heden nog niks gehoord. Omdat het anders zo lang duurde kreeg ik een nieuwe Guitar Hero mee naar huis. Mocht zelfs nog kiezen tussen World Tour en Metallica. Props naar mijn plaatselijke Gameshop, Castle Gameshop it is. Nu kan ik eindelijk weer rocken!
Toen ik mijn gitaar inleverde moest ik ook de game erbij doen. En heb nogal wat downloadable nummers op m'n Xbox 360 staan. Dus heb World Tour weer mee naar huis genomen. Wat eigenlijk wel goed uitkwam achteraf, want de game bleef ook steeds vaker vastlopen. En ik heb zelf eigenlijk niks tot vrij weinig met Metallica. Waar het allemaal op neer komt is dat we weer kunnen rocken! Zag dat je aardig omhoog was gegaan kwa rank.
Ja, ik speel echt super veel de laatste tijd, ook met 3 engelse friends dus krijg ik steeds meer geld en ik ben van plan deze zomer ff bling bling te halen want dan heb ik WT 1000/1000\o/ Trouwens, waar was je
Zijn ze goed, wat ik moet nog steeds die verdomde achievement van een song 100% completen! Haha, ja sorry. Een vriendin was geslaagd voor haar HBO, dus moest even sociaal doen.
X-plorer vs Les Paul vs deze gitaar. Welke is het fijnste. Bij welke hoor je het minst hard het getik van de strumbar. Ik moet een nieuwe, maar ik weet niet of ik voor die van GHWT zou gaan of bv voor 20 piek de X-plorer zal nemen
Persoonlijk haat ik de Xplorer, dus die andere. Maar het ligt er ook aan wat jij van de Xplorer vind. De strumbar is lekker luid van de Xplorer.
Ik heb de Les Paul en de WT gitaar. De Les Paul heeft mijn voorkeur. Ik vind die klik in de WT gitaar niet fijn. De Les Paul strumt veel losser.