1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met m'n drums, als ik soms oranje of geel aansla wordt volgens het spel ook rood aangeslagen. Weet iemand ook of er wat aan kan worden gedaan?

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wat voor splittertje is dat precies, ik wil dat wel eens proberen. waar krijg je die dan? en zijn ze duur?

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Paar euro bij de electronicaboer.
    Tweede bass pedal is wat moeilijker aan te komen.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb er al twee.. lang verhaal:+

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 2 dagen terug ( Maandag, in principe is het vandaag Donderdag :) )Guitar hero World tour Band pack gekocht. Jezus wat geniet ik hiervan zeg. Met de gitaar ging het makkelijk op easy, en nu ook makkelijk op Medium, alleen vind ik het toch kut om alle 5 de knoppen te gebruiken op hard :'-(

Mijn broer zou gaan drummen, hij kan het redelijk op medium, ik kan het ook medium en ik kan het net iets beter, ik heb ook wat meer gespeeld. Pas 6 nummers ofzo in Career gedaan en geen liedje geunlocked. Vandaag maar is met mijn broer een paar uurtjes career en doen en kijken hoe ver we komen :)

Heb bijna het hele topic doorgelezen en ik zie dat mensen veel problemen hebben met het drumstel, ik daar in tegen ben er blij mee dat ik er geen last van heb. Microfoon ligt stof te happen maar zal ooit wellis gebruikt kunnen worden met een feestje hier thuis ofzo.

Ik kocht de set in Nijmegen btw, moest toen van het station naar het midden in het centrum lopen ( Gamemania ) en het kutte was dat ik mijn riem was vergeten om te doen, om de 20 meter stoppen om mijn broek te hijsen :mad: Echt iedereen keek me aan en dachten echt zo van : Wtf is dat nou weer, kon je ook echt aan hun gezicht zien. Ik in de trein, begon ik te zweten :lol:

Was het 100% waard :cool:

Ik heb Guitar hero gekocht omdat ik niks te doen had in de vakantie en heb nu dus mijn hele vakantie voor me kaar, DLC van Gears of War 2 kopen en ik kan genieten! _O_

Enige mensen die misschien soms online willen ofzo? Ben nog niet zo goed hoor :)

En hier was mijn Wall of Text.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    De eerste nummers zullen je wel goed af gaan. Tot je nummers van Bullet For My Valentine, Metallica, System of a Down ed tegen komt. Aan het einde komen pas de moeilijke nummers. Driekwart van career vond ik saai, maar gelukkig zitten er enkele leuke, pittige nummers bij.
    Moet hem zelf ook maar weer eens oppakken. Laatst wel weer wat GH3 gedaan. Moet maar eens oefenen met die 5de, oranje, knop, want dat wilde nog niet altijd lukken. En dan die hammer-on's / pull-off's nog eens onder de knie krijgen, wat af en toe wel nodig zal zijn.

Heb thuis geen drumstel, maar wel regelmatig gedrumd met WT. Soms heb je echt van die nummers, waarbij het erg onlogisch klinkt/voelt en het moeilijk is om dan op de maat te drummen, zeker als je de drums amper hoort (het slaan op de drums maakt een behoorlijke herrie wat erg overheersend is). Ander nadeel is dat er ook weer een hoop saaie nummers inzitten, waarbij je veelal hetzelfde doet, minuten lang (rood, rood+geel, rood, rood+geel etc).

Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nieuw Eagles of Death Metal Track Pack. :)

• "Anything 'Cept the Truth"
    • "Cherry Cola"
    • "I Only Want You"

9. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vet! Downloaduuuuuuh!!

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gratis of?

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    440 punten :)

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wen er maar aan, de combinatie toffe downloadable content en gratis gaan zelden samen. ;)

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dan is het met kabels voor PS2/3, maar zie zo snel niet of ie 360 compatible is.
    Eigenlijk zou je ook gelijk dubbele baspedal moeten hebben. Geen idee of dat prettig werkt als leek. Niet dat ik het ga kopen, maar toch.

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff een domme vraag, wat is er zo speciaal aan een 2e Pedal?:+

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kan je moeilijkere nummers fatsoenlijk spelen, en de Expert + difficulty. Bij de expert + difficulty heb je veel secties waar snelle basspatronen in voor komen. Daar is een dubbele basspedal wel handig bij. :)

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus ik ben zó dom met dit spel. Wat is FC? :eek:

Ik ga morgen lekker veel oefenen op Gitaar, wil toch minimaal Hard kunnen. Mijn broer heeft bijna nooit tijd om Career te doen, doe het denk ik gewoon zelf ook al is dat niet zo leuk.

Misschien iemand die het co-op wil doen?

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Full Combo = alle noten achter elkaar raken in 1 nummer. Dus niet 100%, met overhits hebben, maar gewoon alles achter elkaar zonder combo te breken 100% halen.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, k. Thanks ;)

Deel Deze Pagina