1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem vandaag gehaald. Hopelijk blijft mijn drumstel wel lang goed.

Maar ff een vraagje over de Mic, als je hem in de Usb poort stopt hoort ie hem toch gewoon te herkennen. Kan dan nog niet zingen. Iemand de oplossing?

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je moet ook een controller gebruiken om in te signen en op "Next" te druken enzo.

3. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah.. en ik hoef mijn drum ook nie te dokke :p

Een vriend heeft em gesloopt.. dus hij mag em dokken.. dan haal ik em wel met metallica ofzo..

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa had me gitaar aangesloten en nog die microfoon! En dan blijft vocals donker. Als ik er dan op klik met me gitaar dan staat er dat ik de mircrofoon of headset aan moet sluiten! Probeer het vanavond nog wel een keer!

5. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Heb vandaag dan toch gh:wt gekocht, kon hem voor €30,- op de bazaar niet laten liggen. :p moest er toch nog een keer van komen. Heb een paar nummers gespeelt. speelt goed, alleen je mag wel redelijk missen :p wat ik hier raak met fills met drums, is bij rock band 2 duidelijk mis. Maarja, misschien ook wel leuker, hierdoor kan je onmogelijke fills met bass toch beter raken.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nu 1 dage aardig wat gespeeld. Begonnen op easy en dat gaat me goed af met de gitaar! Zette hem ff op medium en dat is gelijk heel moeilijk! Ff wennen word dat met een extra vinger erbij!

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het langer speelt kan je op een gegeven moment ook Expert;)
    Nu lijkt het moeilijk, maar hoe vaker je het doet, hoe leuker en makkelijker je Medium gaat vinden:b:

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat geloof ik wel ja. Heb nog echt controle over me toetsen op medium. Eerst ff carriere op easy doen en dan medium en zo elke keer een stap omhoog! O-)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier had ik nog niet van gehoord. Maar ik heb wel zin in wat melk.

[gt]46348[/gt]

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Arme koe maar er zijn wel tracks uit de GH games die ik wel wil drummen. Nu maar hopen dat die in de game komen. Een ander punt is dat ik geen tracks wil die al te downloaden zijn voor GH: WT of Rock Band want daar betaal ik dus niet voor.

Voorlopige titel is "Guitar Hero: Greatest Hits". Klinkt uhm orgineel :+

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, soort best-off waarbij je nu met alle nummers die erin zitten ook kunt drummen en zingen. Gaan volgens mij nog veel meer GH games uit komen. Hoop ook een keer een brute metal versie, ipv dat ze steeds meer de mainstream, oldies en pop kant op gaan.

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man! Brute metal versie: Slipknot, Tool, Cannibal Corpse <-- HAHA, Devil Driver, In Flames, Killswitch Engage, Lamb of God, Slayer. YEAH

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    :D

14. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie lijst, op Tool na. Serieus. Tool mag echt kapotvallen, met hun slaapverwekkende kutnummers.. die 3 in World tour was al erg genoeg.

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Reken maar op de softere wat meer geaccepteerde muziek voor de menigte zoals Nirvana, My Chemical Romance etc.

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Tool is echt de shit, maar ja dat is mijn mening:D
    Ah, daar houd ik echt niet van:'-(

17. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft de rest hier ook de liedjes binnen die je tijdje (hele lang tijd terug) kon aanvragen?

18. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. hate it or love it :)
    Verder lijkt Deicide als dlc me wel grappig \o/ dan zou ik voor de 1e keer misschien ook nog wel eens vocals gaan doen :+

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ja eindelijk! vandaag via de mail binnen gekregen, het duurde wel ffe maar ze zijn gratis dus dan maakt het niet uit 8)

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    jozef, heb het spel via marktplaats gekocht, gewoon los, en ik dacht dat ik het ook via m'n controller kon spelen, omdat dat ook met de vorige guitar hero kon, Nee dus, moet ik alsnog een gitaar gaan kopen.
    Weet iemand of er ergens nog Twinpacks te koop zijn ergens? Welke mediamarkt ze nog heeft..
    Of ergens anders een gitaar te vinden is?

Deel Deze Pagina