Bol heeft de drums nu ook staan voor 27 Maart. Maar ook weer een dure prijs van 120 euro. Ik haal wel de Rock Band 2 Drums. Prijs in Nederland daarvoor word namelijk 60 euro
Ja, ik heb de codes ook ontvangen! En tof dat er een Rise Against pack komt! Aankomende donderdag maar eens binnenhalen.
Dus je kunt GHWT niet zonder gitaar spelen? Hoe zit het met de achievements die je kunt krijgen? Ik had vernomen dat je daar ook vaak een gitaar voor nodig hebt. Is het spel wel goed te spelen wanneer je enkel een gitaar hebt?
Tjah, als je je mic ff een paar uur voor de radio legt, bass ff uitspeeld op easy en drums ff op beginnen, krijg je nog eens een achievement van 150G (Plus de losse instrument en character achievements). Dus als je de hele kit hebt, is het bijna een easy achievement game te noemen!
Bij Assassin zat ik toch wel ff vast op hard drums. Toch toen ik het standaard drumstuk doorhad had ik m 5*
Wat gehaald? Ik heb hem ook op dezelfde dag nog gehaald hoor maar 1 keer failen is bij mij al vastzitten
Had hem zelf op medium gehaald. Vind Muse klote om te spelen op Hard. 1 van de weinige die ik niet goed kan Vandaag nog ff Cyanide en The Unforgiven III op Expert gedaan. Deze gaan op zich nog wel, maar All Nightmare Long is niet normaal. Blijf het toch maar houden op rustige nummers op Expert en de rest op Hard
Klopt helemaal! Zelf kan ik nu 95% van de nummers op hard, ik faal alleen nog op Trapped Under Ice en Assassin geloof ik. Die drums is trouwens best vermoeiend! Word toch nog eens tijd dat ik zelf een drumstel aanschaf, maar €120,- is toch wel belachelijk duur! Ik las dat je de Rock Band drumset ook gewoon kan gebruiken, maar dan kan je niet op Expert/Hard spelen omdat je een knop mist? Of heeft iemand een goedkoper alternatief voor de €120,-? (Anders maar eens op marktplaats kijken).
Je kan wel gewoon op Hard en Expert spelen, je mist alleen de oranje noot. Nummer wordt hierop wel aangepast dacht ik. Nou, maandag mijn nieuwe gele cymbal binnen, is hij nu alweer kapot... Stond in een interview ergens dat ze hardware leveren van hoge kwaliteit... ik zie het niet helemaal terug in het drumstel...
Blij dat ik enkel spel met gitaar heb (aangezien GH3 gitaar gaar was). Kwaliteit van de GH/RB instrumenten vind ik veel te slecht om er flink wat geld voor neer te lappen. Enerzijds begrijpelijk dat het best wat kost, maar dan wil ik wel wat goeds en niet iets dat half werkt of snel kapot is. Misschien dat er over 5 jaar en 20 games later eens een kwalitatief goede set op de markt komt.
Heb je geen mail gekregen van GuitarHero.com? Dan het een bekend probleem was en dat je op deze link een nieuwe aan kan vragen. Gaat heel snel, minuutje werk.