De nummers worden gewoon aangepast. Dus het maakt niks uit voor je of je op Expert of Hard of wat dan ook speelt. Ik heb zelf ook de Rock band drumkit. Speel alle nummers op hard. Geen probleem
Oke! Ik heb gehoord dat die set binnenkort voor €60,- in de stores ligt. Dan ga ik hem zeker aanschaffen! Een vriend van me zijn voetstuk is trouwens door midden gebroken. (GHWT Drumstel). Hij heeft er totaal niet ruig mee gedaan, niet op geramd of wat dan ook, maar toch brak de bodemplaat gewoon in 2'en. Gelukkig zijn deze los te bestellen bij XBoxhome.
De gehele set (game, gitaar, mic) voor 60 euro kun je wel vergeten. Game ligt na een paar jaar nog voor 60 euro in de winkel, met gitaar voor 99, no way dat de volledige set dan voor 60 euro in de winkel komt.
Ik bedoel het drumstel van Rock Band, welke nu voor €74,- los in de shop ligt en binnenkort nog goedkoper word. Het drumstel van GH gaat los €119,- kosten(!!!)
Ja, vind die prijs echt belachelijk, zeker omdat de kwaliteit soms erg ver te zoeken is. Vind de prijs van de Rock Band drum veel beter. Zou wel beter zijn als je die Ion voor GH kan gebruiken, helaas is de prijs alleen beetje veel
Mja, dat dacht al. Ik wil wel met 5 noten en bass spelen. Hopen dat ze nog een keer met een set voor GH komen waarmee dat wel kan
Nou Nou... zowaar eindelijk Downloadable Content gevonden die ons bandje wel enigsinds kan waarderen, (eigenlijk omdat het onze buurman is) maar verder is het wel een kansloze bedoeling met die nummers die er normaal gesproken komen. Maar wel vet dat er een nummer van Within Temptation online komt , als we nu hard genoeg spelen, kan de buurman jaloers op ons worden!
kan je eigenlijk alle nummers spelen zonder dat je eerst de "singleplayer" door moet lopen zeg maar .. ?
Je kan nummers op 2 manieren unlocken, de tour mode uitspelen of de challenges doen die vergelijkbaar zijn met een career uit een Guitar Hero 2 en 3.
Welke challenges bedoel je? Jawel, in het cheatmenu dit invoeren: Blue, Blue, Red, Green(2), Blue(2), Yellow
Nu ik GH3 gespeeld heb, valt de World Tour soundtrack eigenlijk wel heel erg vies tegen Ik had WT eerder dan GH3, toen vond ik de soundtrack wel vet. Maar GH3 gaat daar dik overheen. BTW: Demo van GH:Metallica alle nummers eerste try 5* op expert
WT is ook de minst leuke game die ik tot nu toe heb gespeeld. Ok, misschien iets leuker dan Aerosmith maar niet veel. Metallica brengt het oude GH gevoel weer naar boven wat ik zo miste bij WT. Deze heb ik gespeeld: Guitar Hero II Guitar Hero III Guitar Hero: Aerosmith Guitar Hero: World Tour Rock Band Rock Band 2
De soundtrack van World Tour is echt waardeloos. Er zitten maar heel weinig leuke nummers in en de nummers die leuk zijn worden na een tijdje ook saai door de lage afwisseling. Nee, geef mij maar Rock Band (2).