Heb ik ook in Rock Band 2 zit meer afwisseling. Ik heb nu Death Magnetic gekocht en die is echt super.
In volgorde heb ik deze gespeeld: Guitar Hero II Guitar Hero World Tour Guitar Hero 3 World Tour heeft echt maar 5 nummers die met kop en schouder boven de rest uitkomt imo. Dat zijn: 1. Assassin 2. Love Spreads 3. Trapped Under Ice 4. Sweet Home Alabama 5. Re-Education (Through Labor) En dan zijn er nog een paar hele vette nummers. Maar de rest is echt niks
Zeg zeg wat vinden jullie van mijn mad skillz. [yt]yC5aJGWfVis[/yt] Haha, nee hoor. Seek & Destroy haal ik niet eens op Expert. edit: Verdomd, het is zelfs het verkeerde topic. @SusPenZz: Het zegt al genoeg dat er geen enkele titel van een nummer bij me is blijven hangen. Behalve Assassin. VRESELIJK! Er was wel een DLC pack wat ik erg leuk vond En het was nog gratis ook!
Ja! The Expandables zijn echt goed! Ik vond het dan ook heel aardig van Microsoft dat ze het GRATIS uitgaven! Trouwens dat nummer van Alice in Chains is echt te simpel En Sad But True rockt!
Weet iemand waar ik goedkoop een gitaar (voor guitar hero) kan krijgen. Alleen de gitaar los dus niet het spel erbij
Hij reageert goed en maakt niet al teveel herrie. Tenminste, ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk, als ik bv. Metallica of SoaD speel dan sla ik automatisch harder. Ook zijn er problemen waardoor de pads of bekken te gevoelig zijn of juist niet, maar daarvoor kan je een kabeltje gratis bestellen bij Activision zodat je het kan instellen. Btw, ik ben toe aan een 3e drumstel. Rode pad reageert weer te gevoelig, maar dit kan ik niet oplossen met die kit. Drumstel op 13 februari omgeruild... ruim een maand mee gedaan...
Bron: MediaInside.nl Nou, daar zit ik dus NIET op te wachten eerlijk gezegd. Jullie ook niet kan ik aannemen?
Pfffffffffwhahahaha. _0/ Ik heb trouwens Jimi Hendrix pack maar ff gekocht. Dus net gezellig een Jimi Hendrix marathon gehouden (8 nummers) op drums. Gezellig. Maar wel echt tering vage muziek hoor. Die drums komen echt uit t niets. Geeft wel leuke gameplay hoor. Maar ik vraag me soms gewoon af wat voor spul die gasten van Jimi Hendrix Experience allemaal wel niet rookte.
Ja maar bijvoorneeld bij Little Wing. Volgens mij was dat m. Daar komt op het eind echt zo'n debiele partij. Echt uit het nergens..