1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 15 feb 2009.

1. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guiter hero World tour, kopen? Of Rockband 2? Ik wil evt de complete bundel..

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Als je de complete bundel wilt aanschaffen kun je beter voor World Tour gaan aangezien de complete bundel van RockBand 2 hier (nog) niet te koop is naar mijn weten.

Qua game zal het liggen aan de tracklist. Beide bevatten een aantal nummers die in beide games zitten. RockBand heeft wel een grotere music store op Xbox Live en PSN dus je kan bij die game altijd meer erbij kopen, GH WT heeft wel downloadable content maar nog lang niet zoveel als RockBand.

Your choice! :cool:

3. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua gamemechaniek, presentatie, overzichtelijkheid van de balk, muziekkwaliteit, meer en betere downloadable content, humor, mooiere animaties en graphics en betere charts moet je voor Rock Band 2 gaan. Dat spel is kwalitatief gewoon veel beter en het is alleen dankzij de naam dat Guitar Hero een bredere fanbase heeft. Guitar Hero World Tour is ook wel een aardig spelletje hoor, maar Rock Band is op haast elk vlak beter.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Behalve sfeer, vind ik dan weer. Ik vind Rock Band meer een Singstar-gehalte hebben, terwijl Guitar Hero het rock 'n roll gevoel overbrengt. Daarnaast hecht ik ook de voorkeur aan de HUD/beeld van GH. Dat is gewoon subjectief, net als de tracklist. Muzieksmaak is persoonlijk. Dus Medalworld, ik zou de tracklists vergelijken en op basis daarvan je keuze maken. :) Muziek is het allerbelangrijkst.

5. SysanApse

SysanApse Guest

Heeft iemand toevallig nog een Midi Kabel voor de drums die hij niet gebruikt :) ?
    Ik wil ze wel overkopen.
    Mijne rode en gele pad reageren niet helemaal goed.
    Morgen ook maar even tape fix proberen.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja RB heeft inderdaad een wat 'digitalere' look. Maar toch is het altijd zo dat als er mensen bij mij over de vloer komen, dat ze toch voor Rock Band kiezen. Dat komt echt gewoon door Rock Band's uitgebreide collectie van geile schläger hits...nee dat helaas niet. Maar wel gewoon veel toppers die je op de radio hoort.

Bon Jovi, The Police, Oasis, RHCP en Nirvana wordt echt gewoon zo vaak gespeeld. GH heeft ook wel classics en populaire nummers, maar in RB zitten er gewoon veel meer in.

Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Die kan je gratis aanvragen hoor ;) www.harmonix.com

8. SysanApse

SysanApse Guest

Heb ik aangevraagd nu.
    Weet alleen niet hoelang het duurt voordat het hier is :A

9. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen RB en RB2. Dus bij mij is het ALTIJD Guitar Hero:D
    Maar mijn maten hebben er altijd lol mee hoor. Vanavond gaan we ook weer met z'n vieren.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad, voor rockband komen meer mainstream nummers uit en daar ben ik erg blij mee ja.

Ik verbaas me wel over al deze games dat je geen nummers kunt kopen via downloadable content die wel op een andere versie van het spel te koop is.

Dus een trackpack van Coldplay op guitar hero 3 kan je niet kopen voor world tour. Ik begrijp niet dat ze deze nummers niet aanpassen voor nieuwere versies van het spel. De royalties etc zijn al geregeld toch?

11. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En op het gebied van drums, wat is daar het beste? Wat is het snelste kapot, ik ben namelijk niet heel oud en koop dit van gewoon krantjes bezorgen. En als het kapot zou gaan zou ik niet weten wat ik moet doen..

Laatst bewerkt: 3 apr 2009
  12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat wil ik ook nog even weten :) Dat de drums fijn zijn heb ik even kunnen ervaren bij mijn neef. Zeker met die midi kabel :)

Maar zijn ze niet snel kapot? En als ze kapot gaan, kun je dan snel een nieuwe krijgen of dat onderdeel?

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met de drums heb je vaak problemen. Misschien niet iedereen, maar hoor van genoeg mensen dat de drums niet goed meer registreren en dan zit je met een probleem, want je krijgt niet 1,2,3 een nieuw onderdeel.
    Koop zelf voorlopig ook nog niet de drums. Ga geen 100 euro uitgeven voor iets wat niet goed werkt, binnen no-time kapot is en niet snel vervangen of geruild kan worden.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar dat niet goed registreren kun je oplossen met een midi kabel ;)

Vind het overigens wel vreemd, want het drumstel voelt erg solide en stevig aan ;)

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    mja, onderdeel vervangen is niet heel moeilijk, van wat ik ervaren heb, tenzij het basisonderdeel kapot is, die vervangen ze niet zelf, maar daarvoor moet je naar de winkel, dat hebben ze zo afgesproken zegt de helpdesk. Die willen volgens mij nog wel eens moeilijk doen als je na 2 maanden ofzo ermee aan komt kakken.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar dat gaat dus ook als je hem via internet besteld?

17. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, das een goeie... daarvoor zou ik even met de helpdesk voor bellen, want dat zou ik echt niet weten

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar wat ik ook tof vind aan GH: WT zijn de slidenotes en de open bass-notes. Die zorgen voor afwisseling en een wezenlijk verschil tussen het spelen van gitaar en bass. Heeft Rock Band ook zo iets dergerlijks?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope.
    Rock Band heeft wel dat je 'highway' blauw wordt tijdens solo's. Vind ik ook wel een leuke feature. :)
    Voegt verder niks toe aan de gameplay, maar toch.

[yt]FJz16fehp90[/yt]
    @ +/- 2:20

20. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het echt voor de drums eigenlijk:+.

Deel Deze Pagina