1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gun Metal ook met eigen liedjes!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxxtreme, 1 jul 2002.

1. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bijna een week geleden besteld bij play.com en nog steeds niet binnen. Er staat op de site "temporarely out of stock". Wachten dus :mad:

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    OKey,

ik ga meteen kijken of hij er is...

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Kom net terug van dimensionplus maar ze hebben hem nog niet...:mad:

Hij zal er morgen wel zijn...dan haal ik hem meteen..

4. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Gun Metal is er nog niet, hij staat wel op de website van Dim-plus... :mad: Mooie bobo's, wel op de website zeggen dat het spel er is terwijl er nog geen moer is... Ik woon zelf in Den Haag, ben alles vanmiddag nagelopen, GEEN ENKELE winkel heeft hem hier nog en OOK geen Hunter... Want die zou ook morgen of zo komen...

Nou ik moet het eerst nog allemaal zien, en hoop wel dat in ieder geval Gun Metal morgen verkrijgbaar zal zijn... Ik vrees dat Hunter wel weer een weekje verzet zal worden... Ik koop nou al jaren games, maar ik krijg af en toe een hoge bloeddruk van het feit dat men maar blijft uitstellen en uitstellen en uitstellen... Schijt voor ze! Het is echt erg jammer dat wij zo afhankelijk zijn van die lui... =( ]:-

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    IK kom net terug van dimensionplus...en ze hebben gun metal nog niet:'-( :'-(
    Hoewel ze tegen mij hadden gezecht dat ze hem vrijdag binnen zouden krijgen...

De eigenaar zei dat ze gun metal misschien vandaag nog op een later tijdstip krijgen...maar anders krijgen ze hem morgen...:mad:

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, jammer dat ik niet zoveel geld heb. Ik wacht lekker op timesplitters in september en Deathrow in september. Dan ben ik weer blij.

7. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Gun Metal is verschenen, ik heb hem gistermiddag in Den Haag bij de Gameshop kunnen scoren... (ga hem vandaag uitproberen)... Ik heb wel het hele centrum van de stad doorkruist, maar dat is dus niet voor niets geweest... Hij was nog nergens anders te verkrijgen, niet bij Discovery, niet bij de FRS, niet bij Dixons, etc.

Volgens Tothegame.com is Hunter inmiddels gisteren ook verschenen in de UK, dus dat spel zal ook wel snel komen!

Edit: effe mijn impressies van Gun Metal:

1. Dit is geen spel voor iedereen;
    2. Dit is een shooter, en lijkt onder andere een beetje op Transformers, maar is toch heel anders;
    3. Dit is een moeilijk spel;
    4. Ik vind het spel wel goed, valt in het genre waar ik wel van houd, maar had toch ietsje anders verwacht;
    5. Terug naar sub 1. Dit is geen spel voor iedereen, de besturing is wel OK... De graphics ook, hoewel de landschappen hier en daar wat leeg aandoen. Rage heeft ooit Incoming gemaakt en Gun Metal lijkt qua omgeving wel enigszins in de verte op Incoming, maar is wat mij betreft beter, want het is best spannend om een missie te kunnen halen (sub 3. Dit is een moeilijk spel). Het gaat er om er voor te zorgen dat je zelf niet aan barrels geknald wordt en/of je allied troops. De robot heeft wel coole wapens, maar beweegt soms wel een beetje onrealistisch, vooral als je over een muur wilt springen of zo. De transforming van de robot naar een vliegtuig is wel gaaf gedaan... Het vliegtuig beweegt uitstekend en gaat lekker hard, als je dat wilt...
    6. Het spel draait dus om tactische inzet van je Mech, zowel in de aanval als in de verdediging. Het spel doet ook enigszins denken aan Armored Core... De mission objectives zijn wel goed en soms moet je meermalen dezelfde missie proberen te volbrengen, omdat het geen gemakkelijke job is! De jump van de Mech is niet superbijzonder, de robot is goed in het afknallen van datgene wat zich op de grond bevindt (logisch). Met het vliegtuig kun je echt coole aanvallen uitvoeren met heftige wapens... Sommige explosies zijn prima in orde, andere vind ik weer wat minder...
    7. Als je niet van shooters houdt, laat dit spel dan liggen en koop Hunter (zal volgende week wel verkrijgbaar zijn)...
    8. Gun Metal is wel een next-gen spel, maar vanwege de soms ietwat houterige bewegingen, de kleurrijke maar basic grapics raad ik iedereen aan om dit spel EERST te huren, want je weet misschien niet waar je aan begint... Ik ben blij met dit spel, want ik vind het wel een uitdaging, maar het is geen spel voor iedereen, zoals ik al zei...
    9. Score: Graphics 7,5 - Gameplay 7,5 - Sound - 7 - Replay - 7. Rent before you buy!

P.S. Gun Metal heeft GEEN multi-player, het is een spel voor slechts 1 SPELER... (nadeeltje)...

Laatst bewerkt: 6 jul 2002
  8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor je impressies. TOch maar niet kopen (had ik toch al niet meer gedaan hoor...). Ik wacht wel op Enclace, tenminste, als die niet tegenvalt want dan koop ik er geen vd 'grote' drie!

9. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m ook en moet zeggen: Hij's cool!!!
    Ziet er mooi uit, klinkt goed....de gameplay is wel flink wennen, maar verder...TRANSFORMERS! ROBOTS IN DISGUISE 8)

10. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zeker geen slecht spel, maar ik denk dat veel gamers het toch niet DAT vinden wat ze er van verwacht hadden... Het is echt een TOTAL WAR... Maar een topper is het niet, vooral vanwege wat ik hierboven al heb geschreven en ook omdat er HELEMAAL geen multiplayer in zit... Het spel (wel 25 missies!) is helemaal gebouwd rond een Single Player mode... Maakt mij niets uit, maar er zijn veel gamers die dat balen vinden... :D

Deel Deze Pagina