Vreemd dat hij zo moeilijk te vinden is.... hier in Maastricht weet ik van minstens 4 zaken dat ze hem verkopen. (Heb de vorige gekocht, super blad en demo maar elke keer € 14,- is me toch een beetje te gek)
Graphics waren wel mooi, maar ik vind dat je slecht zicht heb waar je nou op aimt, vond trouwens veel op MDK lijken
bij de bruna heb je hem wel....(in den haag centraal) maar die in zoetermeer bv weer niet. Ik denk dat het per plaats verschilt... ik denk trouwens dat het spel nog veel fetter wordt omdat je straks ook 2 character hebt.
GV ziet er ill uit en besturing heb je naar een tijdje wel door maar weinig replay value denk ik ik vrees dat Metroid Dze game gaat overroelen
Ok, Gun Valkyrie heeft misschien weinig replay... maar oogt super, klinkt prima en speelt (na even wennen) best goed. Ik vind het een leuk en mooi spel, hoewel er altijd iets op aan te merken valt. Ik heb er inmiddels ook een recensie van gemaakt. Deze staat incl. screenshot op m'n site (zie signature). Trouwens... het spel zag ik vandaag ook bij de kleinere/onbekendere winkels gewoon in de schappen liggen.
Replaywaarde is er wel. Je verzamelt punten in de levels, hoe meer punten(dus hoe goed je het gedaan hebt), hoe meer wapens je kan verzamelen. Oftewel, de tweede x knal je er veel sneller doorheen met grof geschut....dan bejje het spel pas meester. Voor mij gaat dit wel op iig.
Jah!!!! Ik heb ook gezien hoe de meesters spelen (de smilebit luitjes) en die raken de grond niet eens aan!!!! en je heb zowiezow replay waarde want je hebt 2 poppetjes waarmee je kan spelen!!!!