1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 22 aug 2005.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja wat ik nu dus lees en hoor is inderdaad dat het zeker niet je X360 launch game moet zijn :) Ik denk dan ook dat ik deze op de PC check en voor de 360 voor de andere leuke games ga :)

2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Die gasten zijn niet wijs. Als het goede maar net het slechte overheerst hoort de game geen 8/10 te krijgen. Dus of de conclusie geeft een verkeerd beeld of is het een verkeerd cijfer.
    Ik hoop het laatste, maar denk het eerste. Het leek/lijkt me een best gave game, maar ik wil em eerst even proberen, voordat ik de game definitief wel/niet ga kopen.

Iemand trouwens al de reclame voor deze game gezien, die is best vet _O_

/edit: ziet net dat Contact Data, Gun als speelbare game op de stand heeft op de PUG, dus dat wordt even checken.

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb lopen te twijfelen om deze in plaats van king kong te namen , maar ik koos king kong omdat ik daar al veel over gehoort had , ik check deze ook volgende keer

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik zit vast met Gun in een level waar je Hollister moet verslaan (Achievement 15). Weet iemand hoe je hem kan verslaan, wat bijna niks werkt om het tedoden.

Alvast bedankt _O_

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit spel nog gekocht of is het echt niet de moeite waard?

Ik ben zelf niet zon shooter fan, maar het thema spreekt me wel aan, en ik wil even wat meer uitdaging na Amped3 en sport spellen, vandaar!

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is echt (vind ik) de moeite waard, maar sommige stukken zijn echt moeilijk.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom is het de 'moeite' waard dan? De game is een slechte port van de normale xbox versie, ziet er nauwelijks beter uit en is totaal identiek. Niks extra voor de meer € die je betaalt.

De game is niet echt slecht maar er had veel meer ingezeten. De opdrachten (tot de laatste baas) zijn vrij eenvoudig. Niet alle challenges heb ik gespeeld maar het draait op een gegeven moment uit op de o zo bekende bullet time die toch al weer een tijd oud is...matrix bijna jeugdsentiment voor de meeste.

Veel afstanden leg je af te paard als je de game speelt zonder van challenge naar challenge te klikken. Paardrijden is na 10 minuten saai en de challenge is schieten. Als je niet van fps of third person shooters houdt, koop dit niet.

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem wel gespeeld tot de laaste eind baas, die is echt meoilijk.
    Of weet je hoe je die kan verslaan?

9. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou ook met de laatste baas bezig (Magruder). Hij is idd pittig om te verslaan. Maar ik heb ontdekt dat je schade aan 'm kunt toe brengen als je met je dynamietboog in die soort van geisers of wat het zijn schiet. Zodat deze ontploffen (en die geisers spuwen dan vuur) als Magruder eroverheen loopt.

Maar is er de mogelijkheid om nog verder te spelen nadat je Magruder verslagen hebt of houdt het spel dan op. Want ik moet namelijk nog enkele Ranch Side Missions en nog een paar Earls Pony Express missies spelen. Bovendien hoef ik nog maar 2 goudbergjes van de 44 te vinden. Want nadat ze die mijn gevonden hebben zijn er geen momenten geweest waar je nog voor jezelf kon gaan rondrijden voor sidemissies te spelen of upgrades te kopen.

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de tip _O_

Maar volgens mij kan je na deze level wel weer gewwon verder spelen, net zo als bij Grand Theft Auto als je hem hebt uitgespeeld.

11. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan idd verder spelen na het verslaan van Magruder, dinsdag de story-mode completed en heb daarna de side-missions nog kunnen voltooien.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En is het nou nog leuk om verder te 'kloten'?

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zeg, valt er nog wat te beleven na de main en side missions gedaan te hebben?

15. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    nee dan niet
    ik heb het spel 100 % uitgespeeld, je kunt goudmijnen gaan zoeken, maar daar had ik geen zin meer in, voor de rest heb ik alles unlocked, ik heb me er mee vermaakt, als je van shooters houdt en Wilde Westen is dit zeker wel lache

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de story mode uit gespeeld.
    Ik hoef nog maar 11 goudmijnen tevinden.
    Heb ook al alle bounty missies uit gespeeld, nu de rest nog.

Ja :p ?

17. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gun. het is in het begin echt vette shit maar er is niks boeiends te doen naast wat makkelijke eenzijdige bijmisies kun je niks anders doen dan de (zeer)korte verhaalijn volgen en dat is nou ook niet de van het

18. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    De eindbazen na het einde toe zijn wel leuk, verder is de wereld te leeg.

De goudmijnen heb ik niet allemaal gevonden, zag ik geen uitdaging in.
    Voor de rest wel alles!

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zelf een hele vette game.. Grafisch is het voor 360 onder maat maar het ziet er gewoon eluk uit. Tot nu toe mijn beste game sinds maanden................!!

20. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hele vette game maar super moeilijk op Insane vind ik,

Ik ben nu bij Hollister en daar zit ik al 2 dagen vast?!?!
    Kep alle upgrades enz. al hoe versla ik hem?

kep gister met een kameraad ff in 1 dag op easy uitgespeelt :p

ooit een 2 diamiet bogen in een paard gestoken :p
    hoofd ligt meters ver van het lichaam af en sommige poten ook :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2006

Deel Deze Pagina