1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GWA(Gamerz With Attitude), Saints Row clan.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Le Lastpak, 8 aug 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Startpost aangepast!

    Misschien moeten we die site maar weg doen en gewoon deze thread als site gebruiken :+ .
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Of we moeten gewoon echt werk van de site gaan maken.. Als we binnenkort ook GoW en/of RS4 gaan spelen moeten we toch echt een site hebben, vinden jullie niet ?

    En ik denk dat we afspraken moeten maken om te trainen met de clan.. ik speel vaak als andere clanmates er niet zijn en andersom hetzelfde..
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hey benny, wanneer kom jij weer eens online? :+

    We kunnen we tijden afspreken maar ik heb geen zin om me eigen er aan te houden. Want dan krijg ik het gevoel alsof ik tegen m'n zin speel... Zelf ben ik altijd in het weekend online, op schooldagen doe ik altijd eventjes de singleplayer.
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    We moeten eens wat vaker Gang Wars gaan spelen. Ik vind het echt jammer dat er elke keer zo weinig mensen van de clan online zijn, meestal zijn Mikieman, Xx NunChaKu xX en ik de enige die actief zijn en dan spelen we gezamenlijk Ranked Matches.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2006
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    We hebben wel genoeg leden maar jullie kennen elkaar niet.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik zeg toch niet dat we te weinig leden hebben?

    Ik zeg alleen dat er te weinig leden online zijn, in de Gang List kan je nl. zien wie er offline is en wie er online is, dus het maakt niet uit of ik ze nu ken of niet.
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Knaker, ik zie Don Juan, Flipmode, Dendemen, Real Denman. Ik moet echt is zo'n next gen ding halen. Die oldskool Halo 2 tijden waren zo vet, altijd die crappy verbinding en die hostonzin maar als het eenmaal werkte was het wel vet. Die BTB battles met B here ook, ik moet echt is zo'n ding halen..
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha ja beterz haal je hem. Ik probeer het ouwe soepie ook een beetje bij elkaar te houden. Was gewoon altijd gezellig. Azura gaat als het goed is er ook 1 halen. Gewoon lachen man. Castro en Chino hebben er ook al lang 1!!
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vindt SR best wel tegen vallen, vanwege de lag en de slechte game modes. Alleen protect tha pimp is nog een beetje leuk.

    Ik ga me nu concentreren op het opzetten van een GoW clan. Dus zijn er mensen die willen joinen? Ik heb ook nog 2 co-leiders nodig.
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Ik denk er precies hetzelfde over als jou.. :p (maar daar waren jullie al wel achter denk ik ;) )
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dus jij haalt ook GoW? Als je wilt kan ik je weer leider maken maar dan moet je wel wat actiever worden.

    En waarom heb je een G-unit avatar :+ ?
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard haal ik GoW.. :D Pre-order kit heb ik vorige week al gehaald..

    En wat bedoel je met actiever worden? dat ik meer online moet zijn op Live?
    Vanaf ongeveer de 26e zal ik zeer vaak op live te vinden zijn, dan begint het tijdperk van de toppers :) (ik koop PES6, GoW en Rainbow Six: Vegas)

    En waarom die G-unit avatar ? omdat ik hun muziek dope vind.. (althans, tegenwoordig vind ik het wel wat minder moet ik zeggen) :)

    En nee.. ik ben geen Game-hater ;)

    EDIT: oh ja.. co-leader lijkt me wel interessant ;) alleen ik vind nog steeds dat we een fatsoenlijke site moeten hebben
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik ga natuurlijk ook GoW halen en me alleen daarop concentreren. Het Saint's Row tijdperk is bij mij afgelopen.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik speel saint's ook niet erug veel meer. Straks ben ik erg veel te vinden bij Pes 6 en denk ik ook ook GoW. R6 haal ik alleen als ik hem cheap kan krijgen. Maar deze clan kunnen we toch gewoon doorvoeren of no??
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geen probleem Don ! Vergeet dat topic op peslive maar.. ;) We gaan gewoon door met GWA !

    Nu ik er over nadenk weet ik nog niet zeker of ik ook RB6 ga halen.. ik denk eigenlijk pas later.. met PES6 en GoW heb ik m'n handen meeer dan vol :D
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou je hebt dus dikke kans dat je R6 bij play-asia voor een cheape price kan halen hoor.
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval schaf ik hem wel aan :)
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, ben ook benieuwd of ik CoD3 goedkoop kan bestellen. Zelf heb ik nog helemaal geen ervaring met play-asia. Is het waar dat spellen soms niet aankomen?
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ben ik net Saints Row aan het spelen met Avengtar NL en Mikieman, knalt Xbox Live er weer uit ! :b:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bij mij nu ook, samen met mike en henk :mad: ...
     

Deel Deze Pagina