Hier wat screenshots van mij en Avengtar NL in onze mooie pakjes, rechts is Avengtar NL en links ben ik. :b:
Heeft iemand een idee wanneer de patch uitkomt ? Ik ben erg benieuwd hoe GoW speelt. ik heb hem al gepre-ordered. heb hem besteld omdat ik vooral wil weten hoe het voelt om de kettingzaag \o/ op een niets vermoedende tegenstander uit te proberen. \o/ Zijn er clanleden die GoW en Call of Duty 3 al besteld hebben? Zijn er nog vorderingen betreft het aanpassen van de website? Greetz, Dennis
Ik heb ook GoW gepreorderd. Bij de free record. Mar als ik hem niet voor die cheape prijs krijg weet ik niet zeker of ik hem wel meteen haal. Ik heb sowieso nog Pes 6 en N2K7. Dus genoeg shit voor mij.
@Don juan: Nou weet ik nog steeds niet of je wel bij ons in de clan komt? Deze mensen komen zeker in onze GoW clan: Avengtar NL Benny NL Dark Miracle Henkieman NL Mikieman Falci Ik vraag via xboxlive wel of Laconiek en Maximus ook GoW gaan spelen! Zijn er trouwens nog mensen die de site willen maken? Ik wil me vooral concentreren op het recruten en heb geen verstand van het maken van een mooie site.
Ouwe we gaan toch gewoon door met G.W.A??? Wat zou het zijn zonder mij?? hahaha en Nieuwegein en The Nlightend1 gaan hem ook sowieso halen. dus count die bitches ook in. Alleen zijn ze niet zo van die forum hoertjes dus zie je ze hier niet.
Ik wist niet dat dat al bekend was. Maar dat maakt niet zoveel uit, dan zoeken we hier wel onze tegenstanders. Edit: Ik heb wat onderzoek gedaan en ik moet je helaas gelijk geven!
Ja is jammer, maar ik denk dat op XBW genoeg clans gevormd gaan worden, dus we vinden vast wel tegenstanders
Tegenstanders he? Hier onze clansite!! Met boven op de pagina logo's van de games die wij ondersteunen! Saint Coraggio!! Here is your enemy! http://www.freewebs.com/staskonl Wil je een clanmatch regelen kijk dan even bij uitdagen!