Ik wil ook wel de clan Joinen, heb Saints Row gepreordered dus krijg hem vanaf de eerste dag. Mijn Gamertag is TH3 D1V1N1TY. Ben 24 , kan trouwens alleen maar s' avonds of in het weekend.
Kijk en als we gewoon genoeg leden hebben dan maakt het ook niet uit als er 1 een keer niet kan ofzo. Ik heb trouwens nog 2 vrienden die er ook bij willen. Ik PM je hun GT's wel ff.
Ik ben nu bezig met een site, hebben jullie nog ideeën over dingen die er in moeten komen? Ik zat te denken om er ook maar een paar belangrijke albums er op te zetten.
Albums hoeven voor mij niet perse. Gewoon de usual shit. Members een beetje uitlichten enzo. Real name leeftijd en favourite weapon enzo.
Maar dat is normaal, ik zat meer te denken aan dingen die andere clans niet hebben. Gewoon om het gezellig te maken.
Hahaha jaja dat waren nog eens tijden. Ik altijd s'nachts met m'n meisje aan de tel in de pre game lobby. " ga je nou slapen" " Ja schat ik gaaaa" hahaha En dan gewoon weer lekker gamen. Spreek je die lui eigenlijk nog weleens??? Ik bijna nooit meer, ja castro met Pes.
real denman daar game ik nog wel vaak mee. verder ook niet zo maar dat komt wel weer met halo3 denk ik