Lijkt me wel een leuk groepie zo met ze allen! Dus als je nog een plekkie heb zou ik graag willen joinen!! Gamertag is duidelijk denk ik. Trouwens ik ben ook een oudje, geen probs toch?
Das aardig van jullie, zal de meeste van jullie een friendrequest sturen*) C u on Live 27, heb zelfs met de NES gespeeld!! Hij staat zelfs hier in de kamer (ergens).
Jep, iedereen kan nu joinen. Ik ga er vanuit dan een heleboel mensen na een paar weken zullen afhaken.
Heb iedereen van de clan inmiddels een request gestuurd, dus accepteren maar he pikkies @Don Juan: Erg jammer van je avatar maar ik ben er al overheen en dit seizoen wordt alles anders:b:
That's the Spirit Ontopic: Is het een idee om iedere clanmember verplicht te stellen zijn motto (kan gelijk en kost niets) aan te passen in: Gamerz With Attitude ?? En na een tijdje misschien de initialen voor je gamertag? (kost geld!!) bijv: GwA IX BUDDHA XI Een beetje clan heeft dat toch?
Volgens mij gaat dat van zelf, dat was in black arrow ook zo. @Don Juan:Waarom wou jij niet tegen mij spelen? ...
avhaha sinds jij in control of de clan ben als je ziet dat er iemand is die zich als een leuter gedraagt gewoon er uitschoppen want dat maakt het vor anderen ook niet leuk. teminste ik heb der persoonlijk een beetje een hekel aan als er zo gekut word in een clan
Jongen wen er maar aan want jullie pakken niks dit seizoen!!!! 1e Dit is een goed idee zal dat ook ff aanpassen. 2e Hmm hier voel ik iets minder voor. Vind het een beetje zonde om m'n naam aan te passen. Ik was met een belangrijk potje in de ML bezig. Daarna wilde ik je joinen maar was jij alweer bezig. Maar volgende x zal ik je ass wel kicken.
Sign me in. lijkt me wel lachen om de spel online te spelen. als het allemaal lekker loopt kan het een top game worden.
Het forum is online :http://zulu.messageboard.nl/14469/ er gaat nog veel gebeuren aan het forum , o.a. de kleuren . hebben jullie nog tips?