1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Gwent the game

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 6 jul 2016.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Net Sigdrifa, Ciri en Ogfierd gecraft. 600 scraps minder, maar 2 kaarten kan ik in alle decks gebruiken en Skellige speelt nu zooooo chill met 5!!! ressurect mogelijkheden. Gaat soms maar door :D

Wat mij vooral zo trekt aan dit spel is om elke keer te kijken wat er beter aan jouw deck zou kunnen. Wat zorgt een constanter deck en waar wil ik mij op focussen. Ik verloor echt alles de eerste 5 potjes met Skellige en nu gaat het al steeds beter. Toch blijft elke keer weer na een potje diezelfde vraag komen en probeer ik te kijken wat ik wel en niet nodig heb. Echt super vet. Tuurlijk, je kan ook 200 euro in de game pompen, alle kaarten hebben en gewoon op internet opzoeken wat de beste build is, maar dat haalt voor mij echt de hele charme van de game weg. Het vereist natuurlijk wel vallen en opstaan, iets waar niet iedereen zin in heeft.

Laatst bewerkt: 5 nov 2016
  2. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

What the hell :+

Oh, en dit was echt een bizarre match. Hoe dan ook een gelijkspel geweest. Heerlijk zulke potjes

heuft vindt dit leuk.
  3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    geweldig.
    ben jij al lvl 18? ik met veel pijn en moeite lvl2.
    maar ik win ook bijna niets. heb denk ik nog maar 3 potjes gewonnen ofzo. elke keer krijg ik een pak slaag.. ha ha.

even een vraagje. in de tuturial zeggen ze dat je als eerste met je sterkste kaart kan uitkomen. maar zoals ik al verwachten, wachten veel spelers hiermee. ik zelf heb zoiets van, leuke troef voor later in het potje. maar is het nou strategisch beter om er mee te beginnen? of gewoon wanneer je zelf denkt dat ie kaart nodig is (denk aan gouden kaarten)

Laatst bewerkt: 6 nov 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup, maar ik heb dan ook al aardig wat gespeeld sscoia'tael was ik eerst vrij succesvol mee en skellige gaat nu ook vrij goed. 65℅ winrate gok ik zo en 20 uur gespeeld.

Als je meer wilt winnen, is weather monsters goed of NR deck met reinforced trebuchet. Gisteren tegen gespeeld en enige potje waarin ik kansloos was. Die kaart gaat naar alle waarschijnlijkheid generfed worden, zoals zoveel van NR. Geniet er van in de tussentijd zou ik zeggen ;)

5. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Yes, net 2 keer achter elkaar gewonnen. Tegenstander gaf op voordat het potje begon.
    Potver, ik vergeet steeds dat die torch kaart voor heel het battlefield geld. Nu al voor de 3de keer mijn eigen hoogste kaart verbrand. Ik ben dan te enthausiast en denk dan nier goed na. Pfff. Zo jammer. Het is een leuk spel, maar dit soort dingen heb ik nou altijd, of het nou magic is of heartstone..

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, een game kan de speler niet tegen zichzelf beschermen :+ Het is alleen wel handig als je er van weet te leren en niet 10 keer tegen dezelfde steen stoot :p dan ga je nog veel verliezen

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik stond er goed voor, zette ik een kaart in wat een random kaart triggerde, was het die torch kaart. Rip mijn beste kaart D:

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    scoia'tael?

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    eum... is al 2 keer achter elkaar gebeurt:oops:
    gisteren wel grappig, tegenstander had 6 kaarten van 3 en ik 1 van een en 2 van 2. toen die torch gedaan.. en weg waren al zijn kaarten.

ik blijf voorlopig wel even bij een deck, kaarten leren kennen.

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarom hou ik van skellige, want dan doe ik als laatste kaart gewoon

[​IMG][​IMG]

Boom!

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wat heeft dat met skellige te maken, die heb ik ook :p
    Ga denk ik ook even een deck van een andere faction maken, heb al aardig wat kaarten.
    Lvl 11.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat skellige nagenoeg niet combo'd met inflated buffs (groene cijfers) en vaak juist rode cijfers heeft door damage van weather, kaarten die zichzelf en andere damagen en verder focussen op ressurect. Ik kan dus mooi wachten en op strength 9/10 keer winnen tegen all die buff decks.

RemcoM vindt dit leuk.
  14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Savage Remcom vs savage bear :+

RemcoM vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Betakey voor de One ontvangen :)

heuft vindt dit leuk.
  17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    vanmorgen een potje. eerste ronde won ik. tegenstander gaf snel op.. lekker dacht ik.
    2de ronde was hij sterker. dus toen ik nog redelijk wat kaarten had (10, 12, 8 enz) dacht ik. ok deze ronde geef ik op. ik heb redelijk sterken kaarten.
    maar net zoals de verkiezingen in Amerika, heb ik me er goed op verkeken. veel van mijn kaarten wist hij weg te spelen, en veel van zijn kaarten te upgraden. helaas verloren. begon zo hoopvol.
    zo grappig dat het helemaal niets zegt als je zelf sterke kaarten heb. het kan zo anders lopen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Rookie mistake. Skellige of Northern Realms zeker die tegenstander?

19. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Heb een xbox code gekregen eindelijk! Helemaal blij, maar kan hem niet redeemen |:-
    Als ik naar de redeem website ga, krijg ik constant een error :mad:

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    had ik ook, uiteingelijk gelukt. maar ik hoorde ook dat je het gewoon in de xbox store kon redemen.

@Maddmonkey geen idee meer eigenlijk.
    ik hoop wel dat er een iets makkelijkere manier komt om aan kaarten te komen. als je steeds verliest kom je niet aan beteren kaarten zonder te kopen.

Deel Deze Pagina