dan heb je misschien pech dat je in de eerste ronde tegen mij komt. Maar we doen wel eens een oefen h2h kijken hoe je het doet tegen mij oh jah e nnog iets neveler denk aub een beetje aan je taalgebruik dat zullen ze niet zo op prijs stellen op dit forum
we zouden vanavond een oefenpotje spelen voor de lol, helaas is mijn xbox live even down, ik hoop dat iemand anders de host voor de game op zich wil nemen en dat hier even meld, ik vind het erg jammer en ik hoop dat ik binnenkort weer op live kan...
Sorry, ik was er al niet. Ik wist niet dat er een oefenpotje was (had er deze keer niet kunnen zijn), misschien handig om toch een post te maken. Ook al edit je de beginpost, hierdoor zie ik in de mail dat er gereageerd is.
Ik was een beetje enthousiast met inschrijven. Wist niet eens dat het head 2 head was. Zal wel weer een lachwekkende vertoning worden. Als ik ook maar 1 keer in de buurt van een zege kom, ben ik al blij. Ik vind het makkelijker om met een groep te spelen. Kan je tenminste nog een paar kills jatten
Mijn gamertag is veranderd. Jozo 1987 is Jozo 87 geworden. Dwz dat iedereen die in mijn lijst stond weg is, inclusief Dutch Diablo. Ik zal je vanmiddag wel weer toevoegen.
oke, de eerste week kan beginnen, ik hoop dat iedereen weet tegen welke 3 hij de eerste week moet spelen en dat er goede afspraken komen, ikzelf zit nog steeds zonder xbox live tot mijn spijt, ik probeer het nog te fixen maar ik kan met 99 % zekerheid zeggen dat Amras NL,Jerreby Online en KalashniKev NL al 1 van de drie games die deze week komen hebben gewonnen en krijgen vast 10 punten. Als iets niet duidelijk is of je weet niet tegen welke 3 je moet spelen deze week,meld het me even in deze thread!!
Ehhh, een beetje voorbarig om ons de 10 punten te geven? Speel de game eerst maar eens, je zult vast wel een keer een kill te pakken krijgen. Al is het maar een granaat die toevallig voor mijn voeten valt. Zeg het maar wanneer je kunt spelen, ik ben bijna iedere avond online.
ik heb bemsma nl een invite proberen te sturen maar zen lijst zit vol Bemsma als je iemand weg doet en mij even toevoegd anders???
nog even wie tegen wie moet (voor het geval er onduidelijkheden zijn): Dutch Diablo: [tijdelijk zonder live] Amras NL: KalashniKev NL, Bemsma NL Jerreby Online: KalashniKev NL, Neveler KalashniKev NL: Jerreby Online, Amras NL SpiNNeNMaN: MORTALEXE 29, Erix NL, Cold Synergy MORTALEXE 29: SpiNNeNMaN, Cold Synergy, Erix NL Erix NL: Cold Synergy, SpiNNeNMaN, MORTALEXE 29 Cold Synergy: Erix NL, MORTALEXE 29, SpiNNeNMaN Beloved NL: Bemsma NL, Tony Montana NL, Sirius NL Bemsma NL: Beloved NL, Sirius NL, Amras NL Tony Montana NL: Sirius NL, Beloved NL, MadMrk Sirius NL: Tony Montana NL, Bemsma NL, Beloved NL Jozo 87: MadMrk, Neveler, Masterspy NL MadMrk: Jozo 87, Masterspy NL, Tony Montana NL Neveler: Masterspy NL, Jozo 87, Jerreby Online Masterspy NL: Neveler, MadMrk, Jozo 87 tegen die gasten achter je naam moet je dus deze week spelen!!! lijkt me duidelijk zo he??
Lees je je pm niet ? ik heb je helemaal aan t begin van t toernooi al ge-pmd dat ik helaas niet mee kan doen ..
Heb net tegen SpiNNeNMaN gespeeld. Heel dik verloren http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=84630897&player=Erix NL