vergeef ik hem nooit meer! . maar 10 punten halen is bijna niet te doen. je kan bijna altijd wel 5 kills maken van de 20 met alleen maar sterke duals op een map waar je van alle kanten kan komen. marjha gg. edit: yeey ik ben de 1e met 7 punten .
Kan ik nog mee doen aan een toernooitje Slayer? Of kan je alleen nog mee doen met team skirmish? En moet je dan met je eigen clan komen?
KalashniKev is toch een vriend van je? Zou je hem eens kunnen vragen wanneer hij online is. Op Live zie ik hem nooit, en ik ben bang dat hij ook weinig in deze thread kijkt. @ SpiNNeNMaN, jij kent Bemsma? Vraag hem eens of hij een paar gasten uit zijn friendslist wil gooien zodat ik hem kan inviten voor een match.
sgoed. snol hoerige bemsma dat het is, hij is geloof ik gebanned van dit forum. marruh, xal het vragen.
Ja sorry mensen, wat problemen met het internet hier Maar Ik ben vanaf nu deze vakantie wel wat vaker online _0/
TIS GEEN VAKANTIE MEER HIER . mar ik hoop je morgen [ vandaag ] 's avonds dan te zien op live , dan ga ik 's avonds ook wel op live, ik was er gister dus ook de hele dag niet, want halo2 begint als maar slechter te worden.
De match tussen mij en Neveler is gespeeld. Jammer genoeg was er 1 keer een blauw scherm voor mij, dat kan moeilijkheden opleveren. In ons geval was dat niet zo, Neveler stelde voor om de match over te spelen of suicide te plegen, maar dat vond ik ook niet nodig, we zijn er dus goed uitgekomen. Het zwakke aan duals only is dat de meer ervaren speler praktisch alleen maar plasma pistol+battle rifle gebruiken. Dat zegt wel iets over je skills, maar is ook zo eentonig. Anyhow hier is de uitslag: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=86225728&player=Jozo 87
Wordt er binnenkort ook weer een slayer toernooi gemaakt? Team skirmish is wel leuk, maar ik heb nou niet echt een team om dat goed mee te doen. En het staat ook een beetje raar om met team skirmish alleen te komen.
jozo, heb jij toch je mooie puntje verdient . Maar het toont op zich niet echt veel skill met duals moet ik wel zeggen. Iedereen kan een plasma bal locken en een burst van 3 kogels op het hoofd raken, al duurt dat bij de iets minder goede vaak wat langer om het hoofd te raken... maar er blijft weinig niveau verschil.
Jep, het winnen van Neveler die mij normaal gesproken dik verslaat viel niet tegen. Het enige dat je nodig hebt om te winnen is de skill om headshots te geven (vanaf level 14/15 kan iedereen dit), en jezelf onvoorspelbaar op te stellen. Op zich wel jammer, in het geval van Beaver Creek was het gebruik van alle wapens die er normaal gesproken liggen misschien beter, maar op foundation zijn alleen duals noujuist weer een uitkomst. Anyhow, toch een puntje verdient.
van bemsma heb ik niets meer gehoord... en tony montana NL en sirius NL heb ik een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord op gehad... ik zie het op dit moment dan ook somber in...
SpiNNeNMaN zou Bemsma vragen om zijn lijst wat op te schonen voor invites. Ik zal zo even een invite sturen. Maar ik kan vandaag niet meer spelen. Van Kalashnikev heb ik ook niks meer gehoord.
Ik had was op vakantie, dus vandaar. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld dus ik moet effe opschieten. k ga t wel regelen Laat me weten wanneer je wil spelen.
deze week tegen erix gespeeld, mortalex komt niet op live, ik heb hem geneen keer online gezien, terwijl ik elke dag 's avonds wel online ben geweest, de laatste helft van de week alleen in dead or alive ultimate, maar ik heb geen message van hem gehad ofzo en af en toe gekeken maar hij was niet online, en cold synergy deed al niet mee, dus saaie week :/. Bemsma zal wel niet meer willen spelen vanwege dead or alive ultimate ben ik bang, hij zei laatst dat hij wel ee npaar mensen uit zijn friedslist zou mikken en jullie hem dan maar moesten toevoegen, want hij kan niet meer op xboxworld.