1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

H2 FFA Slayer Competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 31 jan 2005.

1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ondertussen een friendsrequest gestuurd. Maar ik ben bang dat ik zondag niet meer haal om mijn wedstrijden te spelen. Ik ben het hele weekend onderweg om wedstrijden te spelen. Als ik dan eindelijk thuis ben, zeker na de 3e helft, speel ik echt geen lekkere pot meer.
    Zou de deadline misschien een beetje verschoven kunnen worden? Door de week kan ik wel iedere dag.

Misschien een paar PM's gaan sturen om iedereen aan het toernooi te herinneren? Ik heb nog van weinig mensen gehoord dat ze ermee bezig zijn.

2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister tegen jozo gespeeld en gewonnen met 20-4 maar van mad mrk heb ik nog niks gehoord die gast speelt alleen maar DOA ultimate. En tegen neveler speel ik vandaag

3. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    yeah baby!!
    mijn live doet het weer, hebben Amras, Jerreby en KalashniKev nog zin om te spelen met het risico punten te verliezen? :D
    ik stel voor dat de games van week 1 samen met de games van week 2 gespeeld kunnen worden volgende week,ik hoop dat iedereen zijn games gewoon speelt, want anders is de lol er voor mij ook af...

4. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ja kom maar op masterspy :p
    ik ben echt slecht met head to head :mad:
    ik word dan altijd heel zenuwachtig en schiet alles mis
    en ik ben dan ook al niet zo super met die uber-combo

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, Beloved je inbox is vol.
    Maar 8 uur is goed hoor.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hij is weer wat leger :D

7. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Masterspy al zei is madmrk nooit online of hij speelt DOAU.

Ik heb hem al zeker 5 messages gestuurd, maar hij reageert nooit. Voorstel: 10 punten aan degenen toekennen tegen wie hij deze week moest spelen. We (ik in ieder geval) hebben hem kansen zat gegeven.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die pot spelen we nog een keer ja. Jerreby en KalashniKev zullen dit dan ook moeten doen.

9. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet tegen Amras :D

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nou ik heb niks gezien hoor
    Zeg maar wanneer je wilt. Woensdagavond, Vrijdagavond of Zaterdagavond??

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
  12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter weer een toernooi zoals de vorige organiseren. Dit idee is zeer goed, net zoals het speelschema. Maar ik denk dat het niks word. Er speelt bijna niemand. Ik ook niet, dat geef ik toe. kHeb net DoA: Ultimate, dus Halo doe ik op dit moment niet

13. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vind het wel jammer, omdat ik zelf ook mijn best heb moeten doen om te maken enzo,maar ja..

zelf kan ik ook niet spelen, ik heb het vreselijk druk met school, mijn site, sport, ik denk dat ik dit toernooi beter nu kan stoppen voordat er al heel veel gespeeld is door sommige..

Halo 2 is gewoon niet leuk genoeg meer voor een toernooi, als ik zou kunnen had ik ook tegen m'n zin gespeeld.

hier kan denk ik beter een slot op..

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dit vindt ik eigenlijk het slechte van xbox live.
    Een spel is pas drie hooguit vier maanden uit, en nu wordt het spel al een soort van in de hoek gegooid. Dit is vooral irritant als je een buget game koop met xbox live. Dan zijn alle andere gamers alweer in een andere game die je nog moet kopen. Ook heeft microsoft het sneaky aan gepakt. Je ziet namelijk mensen met nieuwe spellen spelen en dan denk je gelijk nou dat spel wil ik ook wel proberen. En hup je heb weer een nieuwe spel in huis van 60 euro.

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey spin,
    ik moet ook tegen jou spelen deze ronde wanneer kan je?

En

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, erg jammer. Als de DC voor de release van DOA Ultimate was uitgekomen hadden ze misschien wat meer gamers kunnen vasthouden. Ik kan niet zeggen dat ik met tegenzin speel, maar het is niet meer zo geweldig als eerst. Toen deze en andere toernooien begonnen had ik net de toetsweek achter de rug en de vakantie was dichtbij. Dus ik had ontzettend veel tijd om te gamen. Maar nu komt de 2e toetsweek en de examens dichterbij. Hierdoor heb ik geen tijd om iedere avond online te zijn. Ik zou graag het toernooi wel doorspelen. Vanavond zit ik weer uren op Live, dus dan kan ik wel een aantal potjes spelen.
    Het valt me wel tegen dat er zo weinig mensen uiteindelijk opdagen in de toernooien. Als je geen zin hebt, geef je dan gewoon niet op... |:-

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    In dit geval ligt het er meer aan dat niet iedereen de tijd heeft die hij een maand geleden dacht te hebben. Maar ik denk niet dat het zo snel rustig wordt bij een live! spel, tenslotte worden de meeste spellen verkocht als ze 30 of minder zijn.

18. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas XIII uit de buget bak gevist, maar ook daar is bijna niemand online meer. En bij Counter-strike zijn ook steeds minder mensen online. En Topspin zou ik eigenlijk nog moeten kopen maar ik weet niet echt of topin ook nog vaak online wordt gespeeld. En tja dan is het jammer als je een spel koopt die iedereen al lang en breed uitgespeeld heeft.
    Maar bij racegames gebeurd dat niet zo snel. Kijk maar naar PGR2.
    Al staat wel iedereen in de startblok voor Forza Motorsport.

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedere game is even geschikt om online te spelen, of even goed online. XIII was vooral een singleplayer game. Zelfs vlak na de release heb ik amper wat over de online mogelijkheden gehoord. Rainbow Six of Halo 2 zijn daarentegen echte Live games, hierdoor zullen ze veel minder snel aan populariteit verliezen. Maar als er een opvolger uitkomt zullen ze zo uitsterven op Live. Dit zal ook wel met PGR2 gebeuren als Forza uitkomt.
    DOA Ultimate is een ander genre, mensen die van shooters houden zullen (hopelijk) Halo 2 niet helemaal links laten liggen hierdoor.

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dus wel, voorlopig iig.
    Ik houd van fps, rpg, racing.... bijna alles zeg mar, als er een goeie nieuwe game komt dan laat ik de oude goeie liggen, maar halo2 is gewoon gehyped en slecht, dus die laat ik wat makkelijker liggen dan de rest.
    Ik denk dat ik over een tijd weer halo2 speel, maar nu speel ik het dus wel met tegenzin.
    Ik vind er echt nog maar weinig aan, en je kan geen game joinen of je krijgt iemand tegen die cheat, dus ik w8 wel op een update of wat dan ook.
    doau is gewoon geweldig.... veel outfits, veel vechtstijlen, veel combo's, veel tactiek in het spel, HEERLIJKE TIETEN.... ow ja en natuurlijk geen cheaters zoals bij een ander matig spel waar ik de naam niet van noem wat uit 4 letters bestaat met een getal erachter.

Deel Deze Pagina