Mense, Ik kom er net achter dat ik de tweede zaterdag van december niet kan!! Is het niet mogelijk om het op een andere zaterdag/zondag te doen?? 7 december kan ik ook niet trouwens. Als het niet kan, tja, dan zit er niks anders op dan het een keer over te slaan...voor mij tenminste. Greetzz Blue Flame
zo kunnen we wel even doorgaan ik kan de andere 2 zaterdagen niet , 7 december komt mijn het beste uit trouwens.
7 december gaat het voor mij echt niet worden, ga dan gezellig sinterklaasavond houden hier thuis Ach ja, anders kom ik in januari weer langs
Je meent het. Het gaat hier dan ook puur om de gezellige avond en het genot van een heerlijk pilsje. Zou het lullig vinden voor de lui hier thuis om weg te gaan vanwege een LAN.
Zou ik kunnen doen, maar ik denk niet dat de vrouwlijke personen hier dat erg op prijs zouden stellen. Me pa en broertje zouden mee gaan spelen!!
wuhahahahahaa.... serieus zijn we, winnen willen we ook maar diehards zijn we ook weer niet.... we hebben allemaal nog een leven naast gamen durf je de uitdaging aan om een keer te komen