Dat klopt, had ik ook net door. Had dus onder deze naam gemoeten. Had niet door dat ik ingelogd was als mijn broer.]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:-
ehm effe denken hoor. Als we het nu ongeveer net zo doen als vorige keer. DWZ... ikke rij jij weer met crosis mee? Kunnen jullie dan voor 2 tv's zorgen? Want die van east is te klein en die van mij te oud. Dan zorgen east en ik voor 2 xboxen (ik heb ondertussen 4 controllers dus hoef ik geen extra voor mijn box) En JAW hebben jullie ook weer een dubbele set (2tc's 2boxen) Dan zijn we helemaal klaar. Ik kijk daarnaast nog wel even of ik aan een beamer kan komen maar dat is al snel 100 euro voor een dag... zijn mensen bereid om het te splitten a 10 euro per persoon ofzo... of eh.. herinner ik me dat iemand bij een school werkte en er 1 kon lenen? Enne natuurlijk moet niemand vergeten al z'n games mee te nemen... altijd cool om te zien wat iedereen heeft. En ja flame al het bier staat er nog en nog het een en ander aan frisdrank ook. Oh en donderdag komt er nog een installatie bedrijf kijken (ja verjaardag van de sint) maarre misschien hoeven we dus niet electrisch en hebben we wel gewoon verwarming. Anyway... Strap in, foot down, it's going to be one helluva ride.
Mochten er nog wel kacheltjes nodig zijn, dan kan ik er nog wel een meenemen. Er is inderdaad iemand die op een school werkt en ja, hij gaat mee. The Bear zou het dus eventueel kunnen regelen. Ik overleg het nog wel ff met hem.
Ik neem deze keer maar 1 Xbox en TV mee. Hebben we dan nog steeds genoeg? Beamers zijn idd beetje te duur om te huren(had ook al ff gekeken).
Een beamer ga ik proberen te regelen, en alles wat daarvoor nodig is. Ik kan ook wel een digitale foto camera meenemen. Tenslotte heb ik het allemaal in eigen beheer op me werk. Is er verder nog iets nodig qua apparatuur? Kabels(tulp/scart/s-video, radio/cd speler, actieve speakers, videorecorder, microfoons, kortom iets op audio en video gebied. Zeg het dan ff dan kan ik proberen datgene mee te nemen. Ik heb er zin in... The Bear
Oke ik zal dat stuk schorem uit Schiedam maar weer meenemen tv`s zijn van IKKE,dus daar kan ik niet over beslissen. Macouno, Misschien kan je wat foldertjes regelen om b.v. pizza`s en shoarma te bestellen. Lijk me ook wel eens lekker i.p.v. snackfood. can`t wait to play
MMMMMMm Begin nu echt overal jeuk te krijgen. Als ik kom kan ik zelf wel een box meenemen, Controllers, Games dus zeg 't maar. Ik probeer nog wel even Mechassault voor die tijd te scoren, hoor veel positieve reacties. Trouwens zijn jullie al met 16 man of niet anders heb 't verder nog weinig zin om wel te komen......
Ok, ik heb een beamer kunnen krijgen. Macouno, kan de zaal een beetje worden verduisterd? Das wel ff belangrijk als je met een beamer gaat werken. En is er een projectie scherm aanwezig? Eventueel kan ik wel een scherm meenemen, maar dan wordt het zo'n dia scherm. Die zijn niet echt groot. Misschien dat jullie een iets grotere hebben? Of anders zou je een wit laken aan de muur kunnen hangen. Valt dat te regelen? Zou heel mooi zijn. Ik kan me xbox ook wel meenemen en ik heb drie controllers.
Cool man 4 tv`s + een beamer En die Flamingo maar zeuren over die 16 man Uit ervaring kunnen we je vertellen dat het met iets minder mensen net zo gezellig kan zijn hoor
Als je nou eerst eens leest, ik bedoel als je dan met meer als 16 man uitkomt dat de andere steeds staan te kijken. (Of ondertusse een andere game aan het doen zijn).
mwoa...het is maar hoe je het leest...... Maar ik hoop iig dat je wel komt. ook al zijn er minder of meer mensen dan die 16
Ehm als JAW 1 tv meeneemt en Crosis en Ikke de 2 tv's van ikke meeneemen... dan missen we er nog 1... dat zou de beamer kunnen zijn. Het is daar prima te verduisteren, en er is een groot projectie scherm maar die hangt vast in het centrale gedeelte en daar zitten we niet. Een projectie scherm zou wel handig zijn denk ik. Maar 1 extra tv lijkt me ook een strak plan.
Uhm, misschien is het makkelijk als de mensen die dicht bij Den Haag wonen de tv's mee kunnen nemen. Wij moeten namelijk twee uur rijden en dan is het niet echt prettig om een tv in de auto te hebben. Ja een 37 cm kan wel. Ik kan wel een scherm meenemen maar die is niet zo groot hoor. Gewoon een dia scherm van 1 bij 1,5m ofzo.
kunnen we niet zo'n linnen doek gebruiken als scherm tenminste, als je nog een groot leeg doek hebt liggen
haha lol ja dat had gekund... maar zo'n grote heb ik ook niet liggen op dit moment. En de muur kan natuurlijk ook, maar die is niet echt netjes egaal. Ik denk ook niet dat dat grote scherm in de hal te demonteren/verplaatsen is. Of het lijkt me teveel gedoe. Enne bear.. tuurlijk vinden we wel een tv iets dichter bij. Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een nieuwe tv koop of een beamertje, want mijn oude bak wil niet meer zo goed... dus misschien heb ik rond die tijd wel iets... maar laten we daar geen rekening mee houden.
Ben benieuwd of je dat een beetje warm krijgt. Maar als ik mijn broertje zo gek krijg om ook met een beamer te komen.............
inderdaad... omdat het in de hal veels te koud is. Het kan hoor... als je je eskimo muts en wanten aan houd haha we zien wel. Breng een beamer mee en we verzinnen wel wat.
wat een koukleunen zijn jullie, ik stem voor de hal, anders jaw neem jij je vriendin weer mee kan die voor wat warmte zorgen