Ik denk niet dat er iets anders opzit. Als jij er 1 meeneemt, komt er als 4de tv waarschijnlijk een 37 cm en dat is dus echt niet fijn'.
Dat is wel waar, maar mocht het toch echt te koud zijn in de hal, dan lijkt me een 4de tv wel handig. Ik zal anders wel ff kijken of ik er een mee kan nemen. Ik heb het liever niet, aangezien we al twee uur onderweg zijn en ik die tv net nieuw heb.
Ik zal een scherm meenemen, maar als er iemand is die een wit laken heeft zou dat ook mooi zijn. Ik weet niet als die daar goed neer gehangen kan worden? Ik neem in ieder geval het scherm wel mee. Verder nemen we nog wel wat te snaaien mee. Staat er in die zaal ook een geluidset waar het geluid van de beamer eventueel op aangesloten kan worden? Ik kan wel een lange tulpkabel meenemen daarvoor, maar anders moet ik zelf nog wat boxen meenemen. Dat worden dan van die actieve speakers en dat klinkt minder mooi als dat er boxen daar hangen. Ik hoor het wel. The Bear
boxen moet ik wel kunnen regelen, denk ik, maar ik denk niet met tulpaansluiting maar met van die draaidingen dan.
Het lijkt mij een strak plan dat iedereen vrijdag even meld wat hij/zij meeneemt. Dan kunnen we kijken of we genoeg apparatuur hebben. The Bear, goed bezig, neem je hele interieur ff mee, dan passen we niet in de auto. Ik neem misschien ook nog een tv mee. Past dat in dat brikkie van je of niet???
Ik was van plan om een grote aanhanger mee te nemen Het ligt er aan met welke auto we gaan en of Flamingo nog mee gaat. Maar je kunt er vast nog wel een meenemen. By the way: Heb jij een auto???????????? The Bear
Speakers zijn er toch peoplez Geen hele speciale maar er staat een set en daar sluiten we de beamer wel op aan... not a problem.
Hoe gaan we dat trouwens doen met Unreal championship... diegene die server is heeft nogal een voordeel qua FPS... misschien kunnen we een dedicated server draaien of zo? Ik verwacht alleen mezelf met een kleine 37 cm tv en een Xbox... geluid doe ik wel via koptelefoon... alleen waar is het nou, dat kan ik hier nergens lezen, ik hoop toch ergens in Den Haag
Ik geloof dat er nog een kaartje online wordt gezet. Ik weet namelijk ook nog niet hoe ik moet rijden.
bedoel je dat er een xbox waar niet op gegamed wordt maar alleen het spel host? btw kunnen er meer dan 4 xboxen linken.... dus mensen met een kleine tv kunnen dan met zijn 2en er op ofzo.... Ik neem dan ook wel mijn 37 cm tv'tje en me xbox mee..... dudes, niet te vergeten dat iedereen zoveel mogelijk voor zijn eigen zit meubel moet zorgen Er staan daar maar een paar stoelen
east stoelen genoeg toch? Al die stoelen van vorige keer kunnen we gewoon pakken... dat moet voldoende zijn. Ehm ik heb nog geen nieuwe kaart gescanned maar die van Lan nr1 klopt qua kaart nog steeds. http://www.alienhelpdesk.com/lan_party.gif dus gebruik die maar. Ik heb dus vandaag net een nieuwe tv gekocht... wow wat een helder beeld, kan niet wachten om er op te gamen. ja en inderdaad volgens mij kan je met UC 8 boxen linken toch? Dus hoe meer spullen hoe beter. Enne peoplez weer 16:00 uur neem ik aan, dat beviel toch goed he? Verwarming doet het nog steeds en het is daar prettiger toeven dan bij mij thuis.
Dan neem ik ook maar m`n xboxie mee + kont rollers Hopelijk heb ik dan ook UC binnen. We kunnen beter iets te veel hebben,dan te weinig