oh ja en het is een 10/100. i.p.v. 10 en dat kun je goed merken over het internet. Of je dat met een mini lan kunt merken weet ik niet.
Op een Switch kun je alles als up-link gebruiken, daarom zijn ze ook een stukkie duurder dan een Switch, iig de mijne dan. Ik zou dus bijv. in de mijne nog 3 xboxen en 2 andere Hubjes/Switches kunne aansluiten....
Kijk dat is al weer geregeld. Nu nog UC zien te lenen van hem 16 man halen we deze keer echt wel. Is kijken hoe het dan is om CTF te spelen. Met 11 man deden we er al een uur over, hoe zal het gaan als we met 16 man spelen??? uurtje of 2-3!!
Dat was met halo!!! Met UC kan je ook schieten als je de flag hebt..... Dat maakt 't natuurlijk wel wat makkelijker...
Nog even voor de zekerheid: 1. Is er een entreeprijs? 2. Mag ik een vriend meenemen? 3. Stoelen nou nodig of niet? that's all
geen entree kosten, tenzij jij zo aardig bent om de kunstenaars daaro wat bij te schieten ( eerste haagse lan, hadden we gloeilampen meegenomen ) Maar je moet wel voor wat foods en drinks zorgen Stoelen zijn niet meer nodig volgens macouno.... je mag je maatjes wel meenemen ..... moeten we wel genoeg spul hebben om iedereen bezig te kunnen houden..... dus als jij nog een tv en xbox mee kan nemen
Mja als alles een beetje meezit kom ik met 2 vrienden en 2 Xboxen/TV's dus wij kunnen onzszelf desnoods nog vermaken
Ik had het dus ook over HALO, beetje onduidelijk ok. Met UC is het inderdaad makkelijker. We doen ze beide wel een keer
Mensen, wij hier uit Zwolle kunnen morgen eventueel een probleempje hebben. Namelijk het weer. Er staat ijzel op het weerprogramma en dat is niet echt fijn autorijden, aangezien we een behoorlijk eind moeten. Ik vroeg me dus af, mochten we genoodzaakt zijn om met de trein te gaan, is het dan mogelijk dat we ergens opgehaald worden?? En mocht het gebeuren, is het dan n0g steeds nodig dat we 1 tv, 3 boxen, een beamer met geluidsboxen en een kratje bier mee moeten nemen??
hmmm dat word vrij lastig, ik weet namelijk niet wat xtinction nou doet, laten we hopen dat het niet glad is.
Joh het heeft hier de hele avond geregend. Ziet er naar dooi uit hoor. Maarre als het een probleem is, bel maar en je word opgehaald. Not a problem.