ehm het was onder nul vannacht in combinatie met regen is dat juist niet zo goed. btw ik ben wel ziek maar ik kom gewoon het valt mee namelijk.
Dus wij hebben zeker weten een tel. nummer van een van jullie?? We gaan bijna wel zeker met de auto. Mocht het weer echt slecht worden kunnen we altijd bij Amersfoort of Utrecht de trein pakken. Het kan zijn dat we nou iets later komen maar dat zal geen ramp zijn denk ik.
telefoonnummer van macouno staat op het plattegrondje ik pm je de mijne, die van dong en die van crosis ook wel even.
The Bear, Slayer, Chucky and Blue Flame has left the building. Ze zijn nu onderweg en zitten op dit tijdstip net op de snelweg denk ik. greetings Flamingo
Zo ik ben net terug en ik kan toch wel zegge ndat het errug geslaagd was, ik kom volgende keer zeker weer (en dan betaal ik ook mijn patatje, was ik vergeten ik stem voor volgende keer voor meer Unreal championship
UC is te snel voor die ouwe lullen Maar het was weer fantastisch!!! alleen me oog vinger coordinatie niet echt top:{...... trouwens die games naast CTF, TS, S, etc waren ook best wel cool!!! Met die schedel was wel lache
Zo en ik ben ook weer terug, was errug gezellig met zoveel! Volgende keer zeker weer van de partij en dan op tijd
Ah east zit ook al weer thuis, schedel was erg lachuh! Nooit eerder gedaan en daarom weleens lachuh om te spelen.. En de "you're it" variant mag ook wel vaker!!
ja peoples... was een goeie dag. Laat iedereen die fotos gemaakt heeft ze weer even naar me mailen dan zet ik ze online. Al ligt the ftp van m'n host al weer 2 dagen plat. Zal wel goed komen. Volgende maand weer!!!
Nou, het is inmiddels zondag en ik heb uit mijn bed weten komen. Het was zeker weer een geslaagde avond. Nooit geweten dat met 16 Halo spelen zo leuk kon wezen. Vooral ff fraggen met rockets in een klein level is erg leuk.... King of the hill, die met die schedel en you're it waren inderdaad ook erg leuke varianten die er gespeeld werden. We hebben op de terugweg trouwens totaal geen last gehad van ijzel. Waren om ongeveer 3 uur thuis. Ik kan hier nog maar 1 ding aan toevoegen OP NAAR DE VOLGENDE LAN
hallo allemaal het was een geslaagde zaterdag avond. ik vond het hartstike gaaf. de terug weg was iets minder voor mij werdt een beetje nie goe maar verder is het goed gegaan. op na de volgende lan..
Oke jongens (en dames natuurlijk), het was idd weer erruhg gezellie. ondanks alle andere games blijft Halo toch nog het leukst om te spelen. Maar de volgende keer wil ik wel wat meer verschillende maps spelen en niet zoveel keren blood gulch.... Die pizza was echt :r ....volgende keer maar bij een ander restaurantje halen of een patatje dan maar Greetzzz Martin
Ik heb wat pics online. zelfde plek als voorheen http://alienhelpdesk.com/lan enne als jij er nog hebt mail ze naar me! zet ik ze erbij en maak ik weer een .zip voor iedereen die ze hebben wil. Ik start ook even een verse thread zodat het hele forum weet waar ze effe moeten gaan kijken.