1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

haarscheuren ps2 en gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 8 jun 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    grote oorzaak van vastlopen van de box is niet genoeg koeling.

de cube loopt echt niet minder vast als de box hoor

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Cube, en ja hoor d'r zitten ook van die scheurtjes in. Maar dat maakt geen reet uit. Bel ik die hulplijn van Nintendo om te kijken of ik geen gratis spullies kan lospeuteren. Zegt dat mens:"waar heb je dat vandaan dan?"."Van een XBox forum" zeg ik."Geef mij dan maar eens de naam van die site"zegt ze.

KLIK......TUUT TUUT TUUT

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, als je je xbox (of elke andere console of pc) ergens in zet waar ze hun hitte niet kwijt kunnen. Lopen ze gegarandeerd vast.
    En het zou ook kunnen (als het heel warm word) dat je sommige onderdelen doorbranden

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De controller die bij mij in het reward pack zat is echt klote: de knopjes maken een lawaai als de controller trilt, dit is dan nog niet zo erg en te verhelpen, maar de linkertrigger blijft soms hangen. Dat is vervelend want als ik bv bij PGR even de rem in druk en weer los laat blijft ie hangen, zo rij ik dus half remmend door.

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dit probleem had ik en nog een paar anderen van dit forum ook .

ik heb mijn Controller ingeruild bij de winkel , en nieuwe Zonder dat probleeem .. als je rewardpack controller hebt , maakt het geen ene flikker uit .. je kan natuurlijk met deze controller naar de winkel gaan waar je je xbox hebt gekocht , en natuurlijk zeg je dat de controller uit je xbox doos kwam ...

6. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat trillen van de knoppies is makkelijk te verhelpen, gwoon de schroefjes achter op je controller aandraaien.

7. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0

Oh ja lees mij post eens goed door. En hoe zit het dan dat die de DVD's krast. Ja zla zeker door niet genoeg koeling komen. Jazeker.
    NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Trouwens maar dat komt ook eigenlijk dat M$ andere fabrieken em ook laten bouwen(xbox) en die moeten zich 100% inzetten anders krijf je al die klotexboxen thuis en tja dat moet je niet hebben natuurlijk:)

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dvd`s krassen oke, bel MS ze komen hem halen en je krijgt een goed werkende terug, inclusief een paar leuke dingen om het ongemak te verzachten!(volgens mij kraste alleen de eerste ladingen/series)

PS2 blijkt bij een bepaald spel ook krassen temaken, en ja een PS2 kan ook kapot gaan net als een GC en een Xbox, so what!!

MS heeft vrienden gemaakt door het reward pack aan te bieden toen ze binnen een korte tijd met de prijs zakte, en dat heb ik Sony en Nintendo nooit zien doen.

Kijk alles wat nieuw is kan kapot gaan, MS heeft geen ervaring met consoles en zal dus meer last hebben van kinderziektes.

en zolang iedereen blij is met de console die hij heeft......WHO CARES!!!

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat PS2 véél meer kinderziektes heeft gehad dan de XBox. PS2 kraste in het begin ook schijfjes en de eerste versies van de DVD driver hadden ook veel problemen. Het is logisch dat Sony nooit aan reward packs is begonnen omdat de PS2 bij de eerste prijsdaling van F 1150 naar F 1000 al acht maanden uit was. De Xbox daalde veel sterker ( F 1050 naar F 660 ) binnen zes weken. Dat kunnen ze natuurlijk niet maken zonder compensatie.

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maar met de rewardpack hebben ze wel vrienden gemaakt, ik zeg niet dat iedereen die de prijs naar beneden doet een bonus moet weggeven.
    MS had het niet hoeven te doen, maar je hersteld zo wel het vertrouwen van je klanten in je product!
    Voor mijn eerste Gameboy heb ik fl. 299,- betaald, was binnen een paar maanden ook al 100 piek goedkoper.
    Ik zal maar niet vertellen wat ik voor die N64 heb betaald en hoe duur hij 3 maanden later was.:mad:

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thanx voor de tip

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Me PS2 controller is nog heel en me PS2 is heel stoffig word weer tijd om hem af te stoffen als me xbox gerepareerd word:'-( :'-( :'-(

13. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... mijn Xbox heeft de DVD's helemaal nooit bekrast! Zit die GC-er over DVD krasjes te lullen als de GC helemaal geen DVD af kan spelen... hou toch op en ga fijn Luigi's mansion of zoiets spannends spelen! Ik heb nog 10 X liever de ps2 dan de gamecube hoor! Dat komt ook doordat die wel DVD's af kan spelen, ookal is de beeldkwaliteit dan wel wat minder als op de Xbox (JA dat weet ik, want ik heb bij een vriend van me een DVD gekeken op de ps2, dus niet zeuren) en doordat ik de ps2 spellen veel beter mag. Nog iets: laatst was een vriend bij me en die speelde voor het eerst op een next-gen console en die vond het al geweldig als de controllers trilden, maar hij had in de winkel (Huls in de metropool Doetinchem, thuisstad van de beste trainer van de wereld) een GC zien staan en hij had even de controller vastgepakt. Hij vertelde me dat hij vond dat de GC een ''rare'' controller had en hij vond hem er zelfs lomper uitzien dan de Xbox.}:] Deze persoon is voledig objectief en zegt dus ook gewoon wat die vind. Zo zie je wel weer dat niet iedereen hetzelfde over dingen denkt. Ik ben bang dat ik van het onderwerp ben afgedwaald maar dat geeft niet...:+

Deel Deze Pagina