1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

haast en spoed is zelden goed

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vinelli, 30 apr 2003.

1. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij als er een nieuwe komt, maar dan wacht ik wel op de prijstverlaging :p want zeg eerlijk 500 euro voor een console is WEL veel

2. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ge ECHT NIET de xbox 2 kopen, eerst maar wachten of die ook echt beter is dan de GameCircle (lol) en de PS3

3. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment is de XboX de krachtigste console met de meeste mogelijkheden...de harde schijf is zeer zeker een hele goeie stap geweest vind ik.
    Kijk maar wat die memory kaartjes kosten, als ik al mijn 'savegames' wil behouden 8)
    Eigen muziek draaien tijdens het gamen is ook tof.
    Dolby Surround 5.1, mooiste graphics, XboX Live etc.etc...
    XboX is gewoon het mooiste wat er nu te krijgen is, daarom heb ik daar mijn munten ingestopt.
    Dat er nu een 'kleine' vloedgolf aan hardware en spelletjes over ons heen komt is denk ik wel goed.
    Dit is de eerste Microsoft console dus ze hebben een hoop in te halen....and still number 1}:]
    Als er over een paar jaar weer snellere monster consoles verschijnen zal de XboX iedereen weer laten huiveren !
    Bring it on ;)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    2005 is helemaal niet vroeg als ze de slag van PS3 willen winnen moeten ze dan ook met hun Next komen...

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    maar ze zetten zo wel hardware voorsprong op het spel..

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, als ze hem eerder uitbrengen dan de PS3, zal die op het gebied van hardware/gfx misschien wel voor de PS3 onderdoen. En de xbox userbase staat bekend als graphics lovers, die het beste willen wat er op de markt is, en als de xbox dat niet is :mad:. Ze moeten er alles aan doen om een betere console dan sony of nintendo uit te brengen.

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gewoon schijtziek van die concurrentie :mad:! Dat vind ik altijd fijn van de Nintendo Gameboy, daar kan gewoon niemand tegenop!

8. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Sony moet sowiezo met een nieuwe controller komen willen ze hun PS3 voor mij ook maar een klein beetje interresant maken.
    Want die controller van de PSX en PS2 vond ik dus echt niks doe mij maar die van de gamecube, xbox en die van de N64 vond ik beter(zeer goed voor shooters met die trigger aan de onderkant).
    Met de games zit het meestal wel redelijk goed bij sony. Maar ik ben wel redelijk hooked aan nintendo+dat ik de xobxo ook chill vind, wordt het 1 van die 2 bij nieuwe consoles.

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    niet te doen..
    1: ze moeten dus eerst alle consoles in verschillende regio's omzetten.. dit kost tijd DUS geld..
    2: als ze eerst de japanse release doen, krijgen ze daar al weer inkomsten over en kunnen ze de klap van de volgende release opvangen.. een console releasen kost alleen maar geld, het brengt NIETS op!

ja, daar valt die 200 euro extra voor een HD bij in het niet natuurlijk! niet om het een of ander, maar ik koop liever es een paar Mem cards voor 30 euro, dan dat ik op voorbaat al 200 euro extra voor een HD ga betalen.. (afgaand op de launchprijs dan)

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  10. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een voorbeeld, savegames is maar een klein gedeelte die gebruik maakt van je HD...
    Wat dacht je van je eigen muziek...download contents...etc.etc.
    En als je nu naar de prijzen kijkt van de consoles ben je in principe goedkoper uit met een harde schijf dan met het kopen van memory cards.
    Koop jij lekker van die kaartjes dan haal ik voor dat geld classics :D

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de harddrive helemaal geen slecht idee.. maar ik vind het niet echt doordacht dat je die er standaard bij MOET kopen.. een heleboel mensen hier hebben hun Xbox rond de launch gekocht, en laten we eerlijk zijn, goedkoop was hij niet.. als je dan had kunnen kiezen tussen een hardrive er bijkopen, of nog even wachten totdat live er was zodat je games/levels kon downloaden en zo meer dan 100 euro besparen? wat had je dan gedaan? een jaartje met een memorycard pielen is dan helemaal niet zo erg lijkt me..

bovendien zijn er een boel mensen met een xbox die geen xbox live hebben omdat ze bijvoorbeeld van hun ouders niet met een creditcard mogen betalen of niet willen betalen, omdat ze er te weinig vanaf weten of omdat ze geen snel genoeg modem hebben.. deze mensen hebben dus weinig aan zo'n grote dure hardeschijf..

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Een harde schijf van 8 gb is tegenwoordig goedkoper dan de winkel prijs voor een 8 mb memorycard. Je komt er later pas achter hoe handig zo'n hardeschijf is, gewoon lkkr onbeperkt saven,replays opslaan etc. Het mag dan wel een computer ding zijn de hardeschijf, maar het niet onbeperkt kunnen opslaan(en weinig auto saves) was/is een van de min punten van de consoles. MS neemt gewoon ''the best of both worlds'' Het gebruiksgemak van een console met veel pc achtige functies. Pas als je een hardeschijf hebt merk je hoe handig het is en hoe het je ook nog geld bespaart. Als je een xbox had zou je het weten.

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ow.. ok, dan heb ik niks gezegd..

Deel Deze Pagina