Ooit wel eens een cursus engels geprobeerd? Die van BBC met Muzzy is misschien wel wat voor je trouwens, dit probleem kwam vaak voor bij de illegale versie, zoals veel mensen hier al hebben gezegd. Als je de originele versie hebt kan je toch ook de vraag stellen bij Valve?
Moet je is wachten totdat je daar een antwoord op krijgt... een vriend van me is zn steam account ineens geband en nooit gecheat beweerde hij.. :{ Maar hij had dus een mail gestuurd en bijna een maand later kreeg hij bericht terug dat hij maar een nieuwe key moest kopen en er idd gecheat was. Valve is opzich best een rot bedrijf.. net als ik steam een rot programma vind.
Een simpele google search levert dit op: http://forum.counter-strike.nl/archive/index.php/t-8636.html Tik dus ai_disable 0 in in je console.
Ik zoek die permanente fix, waar kan ik die nog downloaden dan? Ik heb Valve alvast een mailtje gestuurd, wie weet hebben zij een andere oplossing. EDIT: Ik heb er waarschijnlijk 1 gevonden, ik houd jullie op de hoogte
Als ik het niet vergeet, wil ik het best doen Wel kut dat er net iets te laat gereageerd werd voor die AI fix, nu moet ik he weer instaleren Achja HL2 is het wachten waard. Maar stel die AI fix werkt, werkt die ook voor Half Life 1 source? Want die werkt ook niet goed (staat op de zelfde DVD) Alvast bedankt.
Had ik toch gelijk he... /edit: Ik wil er wel even bij zeggen dat ik het probleem ook had toen ik het spel gedownload had, maar ik heb het spel daarna wel LEGAAL gekocht, dus vandaar weet ik het.
Als je hem legaal hebt kun je hem gewoon auto-updaten, als je hem minder legaal hebt kun je er ergens een patch voor downloaden. @ darkwing: hou nou eens op met dat betweterige gezeik van je net alsof jij geen dingen download ...
1. ik heb em legaal 2. na de instal ging ik eerst update, en raad eens, hij werkt nu wel. @ darkwing: listen to FR@